Translate

31 Mayıs 2013 Cuma

1788.bölüm..

mehmet,faruk.. davut bey.. yerleştirmeye yardım ediyorlar..
sadun bey ergün abim.. ,tanıtma.. öğretme çabası içerisindeler..
her kafadan bir ses çıkıyor.. ama çizim birebir karşımda.. harika olmuş odalar..

irem--hanımlar,beyler..  kolay gelsinn..
sağoll dediler..

mehmet--faruk--davut-- aa,irem hanım.. tuna beyy..

irem-- bildiniz,bu nasıl bir özveridir böyle.. kalmış yardım ediyorsunuz..
liz-- arada da.. güzel sana bir sözüm var,beni bir yol dinlermisin diyorlardır..

kahkahayla güldük..
tuna-- elinize sağlık.. yardıma ihtiyaç var mı..ergün, sadun bey..
ergün-- yok tuna..
sadun-- anlatma aşamasındayız..tuna bey..
tuna-- diyorsun ki,gölge etmeyin başka ihsan istemiyoruz..

ergün-- estafurullah..
vahide-- (canlı ve güler yüzle..diğer odadan çıktı ) hoşgeldiniz.. çalıştık ama bu kadar oldu..  buyrun lütfen.. ayakta kaldınız..
(odaya bakıp )faruk bey.. mehmet bey,davut bey.. sizleri de,salona alalım..  buyrun..

irem-- (fısıltıyla ) dövseydin.. bu nasıl çağırma..
vahide-- (kısık sesle ) dinsizin hakkından, imansız gelirmiş.. onların yüzünden geciktik.. iş yeri burası.. kovmadığıma dua etsinler..

salona dönerken.. mehmet beylerde geldiler bizimle.. hepsi kıs kıs gülüyor..

tuna-- elimizi yıkayalım biz..
mehmet--bizde..
tuna-- tabi tabi.. buyrun.. irem sen dur..
faruk-- irem hanımm.. lütfen gelin..
kahkahayla güldük..

kevin,liz cafer bey ve barbara koltuklara oturdular..

ben de mutfakta yıkayacağım.. songül yemek hazırlıklarıyla meşguldü..
bir yandan da kahve yapıyor.. soğuk kolalar,böreklerde tepside..

irem-- (kolay gelsin diyip,konuştuk.. ) başka kola,börek  var mı.. yanlız değiliz..
songül-- var var.. sabah bir tepsi getirdim..
mehmet beyler de,börek simit,poaça vs. getirdikleri için yenmedi.. kolalar da onlardan..

irem-- bu tepsidekiler kimin,götüreyim..
songül--ergün ve sadun beyin.. çokkk yoruldular.. bir dakika durmadı ikisi de..
irem-- (aldım tepsiyi ) tamam canım..
(odasının önünde konuşuyorlar.. duyunca,koridorda durdum mecburen.. utandırmayım dedim  )

vahide-- hayatım,terlemişsin..
rekin-- eh, biraz..
vahide--  ütülü tişörtün çantamda.. gir,değiş.. hasta olma..
rekin-- tamam,canım..  dikkat çekmeyelim.. ver, lavoboda değişirim..
vahide-- (odaya girdirdi,kapıyı çekerken.. ) ben yokum nasılsa..
rekin-- keşke olsaydın..
vahide-- sussss...

gülmemek için dudaklarımı ısırarak.. yürüdüm.. ve yanından geçtim..

tepsiyi.. kapıdan uzatıp.. bedriye verdim.. elimle de,işaret ettim onlara diye..
ergün abim.. herkese bilgi veriyordu..çünkü.. dikkatleri dağılmasın..

ben salona geldiğimde.. tüm kadro yerini almıştı.. zübeydelerde gelmişler..
konuşuyorlar..
songül kahveleri veriyor.. gülçinin masasına oturup..
irem-- biraz dan,gelirim..

vahide hanım,kahvemi getirip.. yanıma oturdu..
vahide-- duydunuz mu..
irem-- (gülerek ) neyi..
vahide--anlaşıldı..
çantamdan sigara çıkarıp..ona da verdim.. yaktık..

vahide--(kısık sesle ) enis bey kapıdaydı.. biz geldiğimizde..çiçek satıyordu yine.. bir çay verdi songül.. sonra gitmiş..
mehmet beylerle kahvaltı ederken.. cafer beylerin sözleşme metni geldi.. ilter,şule ,melis bedri çevirdiler..yasemin gerekli konuşmaları yaptı..
nedim beyi çağırdık,o da inceledi.. tamam imzalanabilir dedi..
kemal bey de,uğradı.. oğlu iyiymiş çok şükür.. selamları var size..
hisseler de,hesaplarımıza yatmış.. onu haber verdi..
ben de,cafer beyi söyleyip.. çeki verdim..
sonra sadun bey,ergün bey.. eşyalarla geldiler.. on kişi,taşıdı yerleştirdi..
faturayı istedim ve ödedim..
sizde para almışsınız.. o ev ,için miydi..

irem-- evet..

rekin odasından çıktı ,o sırada..tişörtünü değişmiş.. bize gülerek..misafirlerin yanına geçti..
vahide-- ben size zarfla,sözleşmeyi getireyim..
irem-- odama götür,burada okuyamam..
 cengiz beyi çağıracağım şimdi.. rekin bahsetti mi evden..

vahide-- evet.. tamam dememiş ama maruf bey istediği için.. alacakmış..
bir de,burada alırız dedi.. bana sürprizi varmış.. sizin haberiniz var mı..
irem-- bana niye söylesin vahide hanım.. nasıl haberim olabilir ki...

vahide-- hiç inandırıcı değilsiniz.. yalan söyleyemiyorsunuz..
irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: