Translate

31 Mayıs 2013 Cuma

1787.bölüm..

tuna da oturunca.. sinyal verip hareket ettim.. arkadakiler de peşimde..

tunayla maruf.. yüksek sesle,almanca konuşuyorlar yine..
 zübeyde göz kırptı..
irem-- (kısık sesle,özetledim durumu ) size özel olmadığını anlatıyor..
çok kıskanç,girmemi istemiyor.. ama harika bir eş..
ben nasıl unuturum yaptıklarını.. istediği tek şey bu.. yok diyemiyorum bende..

zübeyde--haklısın da.. hiç mi girmiyorsun..

irem-- giriyorum canım.. ama yanlızken..  beraber,yüzüyoruz..

zübeyde-- (bir sigara yaktı ) ne diyeyim.. keşke bende tek olsaydım.. denize dönüp bakmazdım,bile..

irem-- hani iyiyiz demiştin.. değişti mi ,yoksa..

zübeyde-- yok,değişmedi iyiyiz .. ilk defa doğum günümü böyle kutladı,hatta..
genelden bahsediyorum.. yine onlar orada.. eşleri ve ilgileniyor..
karışamıyorum.. hemcinslerim,kötülük yapamıyorum.. onların da suçu değil ki..
çocuklarımız için gündüz bir aradayız.. görüşüyoruz.. hepsi kabullenmiş..
son eş hariç..
 çokk dedikoducu ve entrikacı bir kız..acıyorum,kızıyorum ama o da haklı..  benim de kocam ,o.. diye bana etmediğini bırakmıyor.. marufu da taciz ediyormuş.. denize girmek, çok da önemli değil yani..

irem-- evet,haklısın.. hiç derdim değil, benim de..  onun varlığı yeter..
(köşkün önünde durduğumda.. arkaya dönüp.. )beyler ,geldik.... aa,uyumuşlar.. zübeyde bakk..
zübeyde-- (gülerek )  anlaştılar mı,yoksa sıkıntıdan mı uyudular.. sence..

irem-- birbirlerine kıyabilirler mi.. anlaşmışlardır.. maruf,tunanın dizine yatmış.. baksana..  tam fotoğraflık bir görüntü..
tunanın uykusu çok hafiftir.. nasıl uyanmadı hayret..

zübeyde-- maruf da öyledir.. ama.. çok mu yorduk acaba..
irem-- biz alışığız da,sizi bilmem tabi.. ayy,ben neler diyorum ya.. kendimi kınadım..
zübeyde-- irem-- hah hah hah..

biz gülerken, kevin kapıyı açınca.. uyandılar..

kevin-- inmeyince merak ettim..
maruf--(doğruldu ) uyumuşum kevin..
tuna-- bende.. ne zaman geldik irem..
irem-- biraz önce.. sizi seyrediyorduk.. ne oldu ,iyi misiniz..
maruf-- iyiyiz tabi.. tuna hepimize dalgıç kıyafeti alacak..

irem--tuna--zübeyde-- maruf-- hah hah hah..

kevin-- niye.. dalmayı biliyor musunuz..
tuna-- öğreneceğiz kevin..  hadi inelim..

indik.. diğerleri girmişler.. biz de bahçeye girip ..kurtları sevdik..
zübeydeyle,maruf geride kaldılar..

tuna-- maruff.. gelsene..
maruf-- geliriz.. siz girin..

kevin-- maruf beye,size ne oldu.. yer değiştirdiniz falan.. rahatsızlandınız mı..
tuna-- yoo.. irem ben kullanayım dedi..

köşke girdik.. dosyalar,taşınıyor.. bir hareketlilik var..
yaseminle,bedri.. turgutla,derya.. merhaba diyip geçtiler önümüzden..

cafer,barbara..rekin,liz ,kevinin peşinden,bizde  odalara doğru yürüdük..

mehmet,faruk.. davut bey.. yerleştirmeye yardım ediyorlar..
sadun bey ergün abim.. ,tanıtma.. öğretme çabası içerisindeler..  her kafadan bir ses çıkıyor.. ama çizim birebir karşımda.. harika olmuş odalar..

Hiç yorum yok: