Translate

28 Mayıs 2013 Salı

1786.bölüm..

tuna arabayı kullanıyor.. ben yanındayım.. maruflarla beraberiz..
cafer ve barbara benim arabamda tek geliyorlar..
rekin de.. kevin ve lizi aldı..
üç araba Adanaya doğru yol alıyoruz.. randevularım var.. cengiz bey,isterseniz sizi götürür dedim..

cafer bey,tam arkamızda.. aynadan baktığımda .. gülüyorlardı..

maruf-- ne yapıyorlar..
irem-- gülüyorlar..
zübeyde-- iyi anlaştıklarını.. ve etkilendiklerini düşünüyorum..
maruf-- bende..çok da yakıştılar.. cafer de doktor,onunda etkisi oldu sanırım..

tuna-- branşı ne..
maruf-- iç hastalıkları uzmanı..  hastalandığımda,teşhisi o koymuştu..
ama muayenehanesi yok..  emir olmasına rağmen.. üniversitede ders veriyor..
 halk bilinçlensin  diye,eğitim için uğraşıyor o da..
tuna-- en iyi yatırımı yapıyor.. imkanı da var.. ne mutlu ona..

maruf-- evet.. irem sahiden almayacak mısın.. evi..
irem-- yok maruf..
maruf-- mali sıkıntın varsa,ben alayım.. sen sonra öde..
aramıza yabancı birisi girmesin istiyorum irem.. fiyatı neymiş evlerin..

irem-- iki milyon liraymış.. sıkıntım yok,çok şükür.. niyetini anlıyorum da..
gidemedikten sonra.. ev almanın manası ne maruf..
tuna-- marufa bir şey söyleyeceğim.. müsadenizle hanımlar..

almanca konuştular,birbirleriyle.. maruf sinirlendi niyeyse.. sustu ve arkasına yaslandı..

irem-- ne oldu..
tuna-- biz  yanlızken denize giriyoruz.. yatı o nedenle almıştım.siz denize girerken..-benden dolayı- giremeyeceğinden almak istemiyordur,ısrar etme..dedim..
o da,kızdı.. birbirimizin eşlerinin bacağına mı bakıyoruz,ruh hastası.. kötü niyetli miyiz biz.. iremin baskıya karşı tepkisini, şimdi daha iyi anladım..
birde öğretmensin güya.. seni şiddetle kınıyorum,konuşma benimle  dedi ..

irem-- ee,ne olacak yani..
tuna-- ikimize de,balık adam kıyafeti almayı düşündüm.. tüplü dalgıçlık yaparız artık..
irem-- hahh hah hah.. çözümlerin harika.. çabuk karar ver ve uygula..
barışın derhal.. eğer gözden çıkardıysan.. benim de on yıl beklemem gerekmez..
içimdekileri dökerim.. marufu hayatımızdan çıkarırız, sonsuza kadar..

tuna-- offf of.. gelme üstüme irem..
irem-- kendin söylemişsin.. benim suçum ne..
gece kaçar..gündüz üstüme gelme der.. iyi,tatile de gitmeyelim bari..

tuna-- (gülerek ) ama aradaki güzellikleri atlamak haksızlık olur.. gidelim bence..
irem-- hıııhh.. sen önce,arkada ki asık yüzlüyü güldür.. ayy hiç çekilmiyormuş,
 o da.. ben taframı sonra yaparım..
tuna-- hahh hah hah.. marufff,maruff.. sana bir sözüm var,beni bir yol dinler misin..

maruf-- hayır..
tuna--zübeyde--irem-- hah hah hah..

tuna-- yer değişelim.. zübeyde de öne gelsin..
irem-- tamam.. bak arkada.. öpmek,sarılmak yok ha.. gözüm üstünüzde olacak.. haberin olsun..
tuna-- hahh hah hah.. inanılmazsın sen.. (sinyal verip,sağa yanaştı ve durdurdu arabayı.. arkadakiler de,durdular tabi..tuna indi.. )

irem-- zübeydeciğim,öne gel..
maruf--( tuna kapıyı açtı.. bende şöför koltuğuna geçtim ) niye,neler oluyor..
tuna-- ben geliyorum yanına..
maruf--(zübeyde de,ön koltuğa geldi ) gelme.. seni istemiyorum..
irem-- istemen tuhaf olurdu zaten.. o benim maruf..

maruf--tuna--zübeyde--hah hah hah..

Hiç yorum yok: