Translate

28 Mayıs 2013 Salı

1783.bölüm..

ikimizde öyle derin uyumuşuz ki.. kurduğumuz saat çalmasa ,kalkamazdık herhalde.. saat dokuz..
mecburen doğrulup banyoya gittim..

tuna-- iremm,denize girmeyecekmiydik..
irem-- (baktım kapıdan ) biz sahilden denize giriyormuyduk..
tuna-- burası evimiz.. plaj da bize ait.. gireriz..
irem-- daha niye yatıyorsun öyleyse..
tuna-- bana ne bana ne.. öpmedin ki..
irem-- hah hah hah..

**********

hiii,deniz nefisdi.. ne yosun,ne taş .. yoruluncaya kadar.. yüzdük..
epeyce açılmışız.. dinlenirken..

irem-- özlemişim denizi de,yüzmeyi de..
tuna-- bende.. sık sık geliriz bundan sonra..
irem-- inşallah..  dönelim mi..
tuna-- dönelim de.. yavaş yüz..
irem-- tamam.. (yavaş yavaş  yüzüyoruz.. ) iki gün daha kalalım
diyorum ne dersin..

tuna-- tatil için.. kasıma kadar başka zaman olmayacak.. irem..
gezelim ve dinlenelim.. ev,kapalı mekan istemiyorum anlıyor musun..
buraya hafta sonları geliriz.. kalırsak,temizlik bulaşık yemek ..
yine aynı şeylerle uğraşacağız.. biraz uzaklaşalım diyorum bende..

irem-- peki,uzaklaşalım.. aşkım..

**********

eve dönünce.. arabadan giyeceklerimizi alıp.. yukarı çıktık..
duştan sonra da giyindik aceleyle..
aşağıda ,restoranın araç gerecini ve çöpü aldı tuna.. bende bulaşıkları yıkadım.. etrafı kontrol edip, sigortayı ve evi kapattım.. arabayı garajdan çıkarmış..
dış kapıyı da kilitleyip.. arabaya bindim..  makyajımı yapıncaya kadar..
otele geldik..
park ederken.. ben cengiz beyi aradım.. teşekkür edip,çok beğendiğimizi..
geleceğimi,hazırsa tapu için.. buluşabileceğimizi söyledim..
çok mutlu oldu.. hazır,saat ikide bekliyorum dedi..

irem-- cengiz bey,rekin  bu özelliklerde bir ev arıyormuş..
 haberiniz olsun .. diğer yabancı dostlarımız da,çok beğendiler..

cengiz-- Mersin de yok da,erdemlinin girişinde..
  beş malikane var.. arsalar bitişik..ve ulu çam ağaçları var..
denize sıfır.. manzara,kullanım alanı  süper..
evler,çevre düzenlemeleri bitti de.. mali durumdan dolayı..
iç dekorasyonu tamamlayamamıştım.. beğenirlerse..  on gün içinde
teslim ederim.. satın,komisyonunuzu alın.. fiyatı size bırakıyorum..

irem-- sağolun.. söylerim..bugün çok işim var.. bakalım derlerse,
siz götürürsünüz.. gereken yerde ben devreye girerim.. bir buçuk milyon uygun mudur..

cengiz-- uygundur.. fevzi bey ve oya hanım da.. evi aldılar.. biraz önce..
çok dua aldık,irem hanım..çokk..
irem-- güle güle otursunlar.. onların duası,diğerlerinin parası.. dengeyi
bulacağız inşallah..
cengiz-- inşallah.. sayenizde ben de nefes aldım.. sizde güle güle oturun..
irem--aminn.. hoşçakalın..

Hiç yorum yok: