Translate

25 Mayıs 2013 Cumartesi

1780.bölüm..


sekiz türkü söyledim arka arkaya.. mest oldular.. bittii.. diyince de.. uzun uzun alkışladılar..
ses yankılanıyor ama yanımızda ev olmadığı için.. rahatız..

iltifat ediyorlar bana.. bağlamamı kılıfına koyarken..

ziya-- ev sahibii..
sahilin sağ tarafından.. paravanın arkasından geldi ses..

tuna-- ziyaa,gell..
zuhalle,ziya.. kumsaldan..bizim tarafa geçtiler..
tunayla ayağa kalktık.. melek batunun arkasına saklanıyor güya..
herkes gülüyor..

ziya-- oh oh.. herkes buradaymış meğerse.. merhabaa..
merhaba dediler..
tuna--( tokalaştık,ben zuhali öptüm..)hoşgeldiniz.. nereden böyle..
ziya-- hoşbulduk abi.. sahildeydik,iremin sesini takip ettik.. inletti maşaallah..

irem-- sağol.. bizde senin kulağını çınlatıyorduk..
ziya-- (gülerek ) belli canım.. batu ve tamer gördüklerine çok sevindiler zaten..
hele kuzenlerimin sevincine diyecek yok.. melek,deve kuşu misali saklanıyor baksana..

güldük..
mehmet-- görmeyin ziya bey..

herkesle tokalaştılar.. tanıştırdım bende.. candanla,melekle de.. sarıldılar..
anarla yasemini tebrik ettiler..
sandalye getirdi tuna.. oturdular.. karşımıza..

kevin-- ziya,evlenmişsin nihayet.. tebrik ederim..
ziya-- sağolun.. bizde sizi tebrik ederiz..
kevin-- teşekkür ederiz..
maruf-- ziya,keyfin yerinde bakıyorum..
ziya-- artık olsun değil mi..

irem-- ne işiniz var,Mersinde.. bu saatte üstelik..
ziya-- izin mi alacaktık,demeyim bari..  aliyi yolcu edince,
zuhal hüzünlendi.. Mersine geldik.. dönecekken,konserin başladı..
bittiyse,gidelim.. kimseyi görmemiş olayım..

yolu açık olsun,hayırlı tezkereler  dediler.. sağolun dedi zuhalde..

candan-- sitem etme ziya.. biraz da,sen söylesen de.. neşelensek..
zuhale de iyi gelir hem..
zuhal-- şu anda,hiç sanmıyorum candan..
tuna-- sana içki vereyim zuhal..
zuhal-- etkili olmadı tuna..
irem-- çay,meyve vereyim..
zuhal-- içtik,yedik sağol..

Hiç yorum yok: