Translate

25 Mayıs 2013 Cumartesi

1777.bölüm..


şule-- meraklı kalabalığa oynamamız hakkında ne diyeceğiz..
melek-- onlara ne..
candan-- irem söyledi,oynadık deriz..

yasemin-- hesap mı vereceğiz..
barbara-- siz hep böyleyseniz.. nasıl çalışıyorsunuz..
ahu-- çalışma şartları harika da,diyebiliriz..

kahkahayla güldük..

kahveyi pişirip,fincanlara doldurdum..
irem-- hanımlar.. kahveler soğumasın, sahilde oturup içelim..

melek-- iyi fikir.. sandalye minderlerine otururuz..
derya-- irem hanım ve vahide abla etek giymişler.. oturamazlar ki..
liz-- sandalye alırız onlara..
irem-- evet.. benim kuma, minderle bile oturmam yasak çünkü..
hadi, barbara..liz..zübeyde..

biz ellerimizde tepsiler.. bahçeye indik.. diğerleri de,iki sandalye..
minderler .. bir sehpa.. su bardaklarını getiriyorlar..

tamer-- nereye gidiyorsunuz candan..
candan-- kahveyi sahilde içeceğiz.. kız kıza..

batu-- niye ayırım yapıyorsunuz ki.. ayrı oyunlar,şarkılar..
melek-- (gülerek ) arada bir yapalım canım..
irem-- (tepsiyi zübeydeye verdim..) siz gidin.. ben geliyorum..
zübeyde-- tunaya haber mi vereceksin..
irem-- elbettee..izin almam lazım..

hepsi güldüler.. tuna,maruf.. cafer bey.. rekin de.. geliyorlardı..

irem-- tuna,arabanın anahtarını alabilir miyim..
tuna-- açık.. ne oldu,coştunuz..  taşınıyorsunuz,yine mi ayrılık
 göründü bize..

irem-- geliriz,bir keyf yapalım dedik.. gözünüzün önünde olacağız
ama gelmeyeceksiniz..

tuna-- (mırıltıyla) kedi gibi bakacağız yani..
irem-- hah hah hah.. eh biraz öyle olacak.. sen arabaya gelsene biraz..

tuna izninizle dedi.. garaja gittik.. .. arabanın bagajını açarken..
irem-- (fısıltıyla) senden daha vahim durumda olanların olduğunu da bil.. çaktırma, söylemeyecekler de..evlenmişler,dün gece..

tuna-- hah hah hah.. nihayet ha.. sen ne arıyorsun..
irem-- bağlamayı alıyorum.. lazım oldu bak..
çıkardım.. ve bagajı kapattım..

tuna-- iyi de,bak  gitmeyecekler irem..
irem-- bir daha düşün bence..
tuna-- haklısın.. kesin rekin gider..
irem--tuna-- hah hah hah..

************

ben koşturarak sahile gittim.. tunada balkona çıktı..

maruf-- (seslendi )iremm..  ama olmaz ki..
irem-- olur olurr.. bal gibi olur..

hanımların kahkahasını duymanızı isterdim..

şule-- ne maharetler varmış sizde..
derya-- bizde yeni göreceğiz..
irem-- içimden geldi, amatörüm  şule hanım..
melek-- harika çalıyor,şule..
candan-- zuhalin kınasında.. çok güzel eğlendirdi bizi..

vahide hanımla ben sandalyede.. diğerleri minderlerde..
sahilde oturuyoruz.. deniz çarşaf gibi.. ay ışığı pırıl pırıl yansıyor..
sessizlikte..  kahvemizi sigaramızı içtik..

irem-- hanımlar,eşlik edin bana..
arka arkaya,söyledik şarkıları hep beraber..

Hiç yorum yok: