Translate

18 Mayıs 2013 Cumartesi

1764.bölüm..


irem-- geldimm..

tuna-- maruf aradı.. hep beraber  rekinin  inşaatındalarmış..
 bina daha da şekillenmiş,full çalışıyorlarmış.. bayılmışlar..
kevinin aldığı mağazaları sam kiralamış.. ana depo olacakmış,tırlar malları oraya indireceklermiş..
maruf dün söyleyememiş,şimdide kalabalığız .. bana da yer kiralasın,irem dedi..
çok büyük bir alışveriş merkezi yapacakmış..gıda,giyim..ev eşyası,yiyecek katları olacakmış..

irem-- (indim merdivenleri.. ) düşünürüz..tunam,ev harika olmuş..
fatmalar ne zaman gelecekler.. içini de döşeseydik,diyorum.. çocukla yapamaz şimdi o..

tuna-- valla bende düşündüm de.. o zevk ve kullanabilme meselesi..
ihtiyaçlar değişti..kendilerinin seçmesi lazım..
bebek bağışıklık kazansın diye süresi artarak hergün dışarı çıkarıyorlarmış..
eren arabasını bırakmış.. onlarda halamı ziyarete gitmişler..
dönme meselesi açılınca.. hep beraber dönelim demiş halam..
onlarda tamam ama bülent bey on gün daha buradasınız dedi..
beklerseniz gideriz demişler..
bülent de biz oradayken,almanyaya gidip dönecekmiş.. işi kesinleştirip ,
evi seçecekmiş..

irem-- hayırlısı olsun .. tunam cengiz beyden aldığım evin yakınından geçelim de,
bir göreyim.. içime sinmezse,birisine satarım..

tuna-- anahtar yanındaysa.. girip bakalım önce..
irem-- yanımda.. nailin evine de bakayım da gidelim..

tuna-- bakma.. epeyce bir eşya gelmiş.. güllü de getiriyormuş
 anahtar ondaymış.. nail işçilerle tarla sürdüğü için..
getireyim dedi,yok dedim..  hadi bekliyorlar bizi..

irem-- tamam.. Mersin den de tatlı falan alalım..

******

 çiftlikten... inşaat alanına geldiğimizde
melis , şule..derya,said..vahide hanım dahil tüm kadro oradaydı..
 gözlerime inanamadım..birinci kat örülmüş ..
tavan kalıpları çakılmış,demirleri döşeniyordu..
kalacak olan personel için de.. tek katlı binanın kabası bitmiş..
herkes çalışıyor..

irem--(kemerimi açarken..)  işi bilmek böyle oluyor demek ki.. abim mucize yaratmış..
tuna-- evet de.. rekin de,bir dediğini iki etmiyormuş.. çalışanlar nasıl bu kadar özveriyle çalışıyorlar sence.. ihya etmiş hepsini..
yer kirasını konuştunuz mu..
irem-- yok.. sordu da.. bir rakam söylemedim.. hakkını vereceğine eminim..
kaz gelecek yerden tavuk esirgenmezmiş... zaman aleyhine işliyor..
satışa geçtiğinde,misliyle kazanacak..

indik arabadan.. yanlarına gidip.. merhabalaştık..
hepsi kıyafet değişmiş,yüzleri de gülüyor..

tuna maruf,rekin.. mr.smith,kevin ..sam ile biraz yürüyüp konuşurlarken..
liz ve zübeydenin koluna girdim..

irem-- hanımlar,said hoşgeldiniz..
derya--vahide--said-- hoşbulduk..

Hiç yorum yok: