Translate

18 Mayıs 2013 Cumartesi

1763.bölüm..


eve geldiğimizde ilk işim ,marufa kek yapmak oldu.. çırpıp,fırına koydum..
tuna da kakaolu.. kremayı karıştırarak pişirdi..

valiz hazırlamamız da görülmeye değerdi..
tuna iki valizi açtı..  kıyafet odasında..  iç çamaşırlar ,gecelik.. pantolon, bluz diyor.. ikimizde alıp koyuyoruz..
iki de askılı kılıf hazırladık..
 takılarımdan.. götüreceklerimi alıp.. diğerlerini kasaya koydum.
çiğdemin ,yelizin,alperin  ve çocukların altınlarıyla..  biraz da para aldım yanıma.. ayakkabıları,iki de çantamı.. aldı tuna.. kimlik pasaport,ehliyeti de kontrol edip..

irem-- tamam,bitti..
tuna-- bende hazırım.. indireyim arabaya da..duş almaya gelirim..
irem-- bende terledim.. hadi beraber götürelim.. zaman kazanırız..
tuna-- iyi,gel..

*********

yerleştirip.. yukarı çıktık..bağlamayı da götürüyoruz.. lazım olabilir dedim..
 cevizli,tarçınlı kekim muhteşem kabarmış..

duş,giyinme de  on dakika sürdü.. keki çıkarıp,tele aldım.. iple üç parçaya ayırdım


irem-- uff.. yoruldum.. bir kahve içmeden bir yere gitmem.. beklesinler..
mahvoldum ya.. kekin de soğuması lazım..
tuna-- ben yapayım da.. sen uzan biraz..
irem-- uyurum.. onun için yatmayım.. şu anda saçımı kesmek istiyorum..

tuna birşey demeden cezveyi aldı..
 bende banyoya gidip,jöleyle saçlarıma şekil verdim...
makyajımı bitirdim..  tunanın aldığı kemer, boncuklu küpe ,bileklik ve kolyemi taktım..
beyaz gömlek,beyaz dar etek.. beyaz ayakkabı çanta.. parfümümü de,sürdüm
hazırım..

irem-- tunaaaaa..
tuna-- efendimmm.. salona gel,klimayı açtım..

girdim salona.. edalı edalı..
tuna-- bu ne güzellik böyle.. kestin mi..
irem-- (gülerek ) hayır..
tuna-- ufff..

gidip dizlerine oturdum..
belimi tutuyor o da.. eğilip öptüm yanağını..

irem-- tunam,sağol.. beni anlayıp ,frenlediğin için..
tuna-- (gülümseyerek ) rica ederim.. dizini............. tuttum..
irem--tuna-- hah hah hah..

kalkıp,koltuğa oturdum.. kahve,sigara içiyorum.. serinlikte..

irem-- ben.. ergün abi ve nuri giderken yoktum.. askere giderken birşey yapılır mı ,bilmiyorum.. tuna..

tuna--kına,şenlik olur öncesinde..  kazak..çamaşır,çorap havlu .. hediye edilir.. ..harçlık verilir.. yedek olarak kullansın diye..
irem-- verdin mi..
tuna-- ağladınız,imkan olmadı..ziyaya verdim.. o verecek..
irem-- iyi ki,oğlum yok.. ben gönderemezdim..

tuna--askerlik  bambaşka birşey.. gidenler ana kuzusu değil mi,herkes nasıl gönderiyor sence..
çünkü amacı farklı,o en yüce vazife..
..  aynı teyzen gibi,hem ağlar hem güler ..gönderirdin..
bitinceye kadar da.. yakınında kamp kurardın.. o da ayrı konu..

irem-- (dudak büktüm ) belki ama hiç bilemeyeceğiz .. kahve çok güzel olmuş..
eline sağlık.. keki süsleyelim hadi..

tuna-- afiyet olsun.. tamam..

klimayı kapattı.. kek,krema muz,ceviz kırıkları ile harika oldu..
kutuya  yerleştirdik.. bulaşıkları yıkadım.. evi bir dolaştık.. sonra
keki de alıp,ayrıldık.. araba buzluğu çok işe yaradı..

*************
bir çiçek yaptırıp .. kemal beylere gittik..  memnun oldular.. neyse ki oğlu da iyiydi..
.buz gibi limonata ve kurabiye ikram etti.. ayşe hanım.. çok da hoşsohbetmiş..
kemal beyin kardeşi eşi ve yiğenleri ziyarete gelince biz izin istedik..

Hiç yorum yok: