Translate

16 Mayıs 2013 Perşembe

1761.bölüm..


orhan-- ziya allah neşeni artırsın.. stres topu gibisin maşallah..
ziya-- amin de..
zuhal-- ziya.. su verir misin..
menekşe-- köfteden,suya terfi etmişsin ziya..
ziya--( su dolduruyor..gülerek ) çeşitlendir dedim,menekşe..

neşe-- aman zuhal,kısıtlama çocuğu.. biz bizeyiz nasılsa..
lütfü--  karışma neşe.. lafın devamını sen bilmiyorsun da.. o biliyor.. demek ki..
ela--sende biliyorsun herhalde..
lütfü-- eh ,türevlerini tahmin ediyorum az-çok..

irem-- konuyu değiştireyim... saadet teyze,arif enişte hayal abla.. nasılsınız..
arif-- çok şükür iyiyiz,kızım.. gözün aydın,hala olmuşsun..

irem-- sağol enişte.. allah iyilik versin.. neşe abla,siz nasılsınız..
neşe-- fena değiliz hayatım.. gözün aydın..
irem-- sağol.. menekşe,ela,figen.. niye yaseminin nişanına gelmediniz..

turgut-- ben on ikide gittim eve.. elaya istersen ,menekşelerle git
demiştim.. ufuk ateşlenmiş, doktora götürmüşler.. onları da engellemişiz yani..
irem-- geçmiş olsun,ufuğum şimdi nasılsın..
ufuk-- iyiyim..
figen-- bizde annemlerin ve muazzez teyzenin evini temizlettik..
çamaşır ,ütü derken çok yorulduk.. onun için gelemedik..
irem-- zuhal,siz de yoktunuz.. çağırmadı mı yoksa..

zuhal-- ziyaya; kaanla haber göndermiş,sağolsun.. ama ali gitmeden
beraber olalım dedik..
irem-- sevim teyze,sana birşey sormuyorum.. ağlayacak gibi bakıyorsun..
ergün-- bir haftadır,ağlıyor zaten..

sevim-- güleriz de inşallah.. hayırlısıyla gidip gelsin de..
ali-- amin.. oyalanman için nişan yaptım,anne.. çeyiz hazırlarken,yokluğumu anlamazsın..
sevim-- herkesin yeri belli.. oğlum.. ergünle seni de,hayırlısıyla evlendirirsem..
çok şükür diyeceğim..

ergün--  benden bıktıysan.. hemen evleneyim anne..
zuhal-- bıkmadı,evlenme..
figen-- niye engel oluyorsun,zuhal..
ziya-- sevdiğimizden.. hata yapmasın diyoruz figen.. onun peşinde dolaşmaktan,evime gidemiyorum..

irem-- bu işler böyle,özveri gerekiyor..
ergün abi.. gece sadun bey,güneş paneli yapıp koyduğundan.. bahsedince.. bekir bey ilgilendi.. seninle konuşmak istiyor.. bir lastik fabrikası kuracak.. tesisatı ona göre yaparız dedi..

ergün-- peki bacı..gider konuşurum,yaparım da..
ama ondan görüp bir başkası da isterse.. yapmam.. kimi kast ettiğimi biliyorsun..
kimseye de yaptıramaz.. patentini aldım..üretim bana ait..  fabrikasyon değil..
itü de denemesi yapılıyor daha..
 senin bir karışlık plakanın verimini bile elde edememişler..
demem o ki; arada sen varsın.. laf gelirse, hiç girmeyim bu işe..

tuna-- boşversene ergün,kimseden laf gelemez..
sen harika birşey başarıp.. patentini almışsın.. daha ne..  yap ,paranı kazan..
seri üretim yapabilmen için,ne gerekiyorsa.. yardımcı olurum..
mucitler için.. serbest ve vakıf fonları var.. bulurum sana..

ergün-- sağol tuna.. ama o çok uzun bir süreç.. burada olmayan çok yüksek teknoloji ,bilgi birikimi ve zaman gerekiyor.. patenti satın almak için.. birkaç firma başvurdu.. eğer bekir beyin fabrikasına kurarsam.. çok daha iyi bir fiyata satabilirim..

irem-- acele edip..satma sakın.. patenti bekir bey alır..
ergün-- etmiyorum zaten.. nasip bakalım..

masayı topladık hep birlikte.. yeni servisleri ben yerleştirdim..
meyveler,tatlılar da geldi..  servis yaptık.. yiyoruz..
orhan-- bravo doğrusu..
tuğrul-- yetenek başka birşey..
yasin-- çocuğun sana çekerse.. beraber yaparsınız artık..

saadet-- yasinn,dur önce evlendirelim..
lütfü-- e izin vermiyorlarmış ki.. saadet teyze..
ela-- bir bildikleri var demek ki..

ali-- sıramı vermem.. biraz daha beklesin..
ziya-- sen evlendikten sonra,ne yapacağız.. onu bilmiyorum..
arif-- yiğen lazım, ziya..

zuhal-- Antebe gidip,sever enişte.. figenin,menekşenin bebekleri de
olur o zamana kadar..
ela-- hiç de üstüne alınmıyorsun zuhal..
zuhal-- aynen öyle ela..

irem-- ergün abi.. şeyy.. ben..
ziya-- suçlu çocuklar gibi,konuştuğuna göre birşey yapmış..

Hiç yorum yok: