Translate

13 Mayıs 2013 Pazartesi

1759.bölüm..


ahu-- sabah içim yanmış.. su da bitti.. saat beşte.. giyindim.. kartı alıp,odadan çıktım..
ilter-- ee..

ahu-- dur ilter.. (kısık sesle ) kapının önünde kutu içinde..bir gül duruyordu..
senden ,batudan.. tamerden.. anardan geldiğini düşünerek.. içindeki zarfı açtım..
mehmet beydenmiş..
"şule hanım,sizinle konuşmak istiyorum.. lütfen kabul edin..roofta olacağım.. gelirseniz,mutlu edersiniz beni.." yazıyordu..
odaya girip.. şuleyi uyandırdım.. saat beşte roofta ne işim var ..hiç gidemem hayatım.. diyip uyudu.. tekrar..

ilter-- eee..
ahu-- gidip su aldım ve içtim ilter.. başka ne olabilir ki..

irem-- bende çok muzurumdur, ahu hanım.. gözümde karadır,aklıma koyduğumu yaparım.. aynı durumda olsak.. ben mutlaka roofa çıkardım,mesela..
suyu oradan alır.. tesadüfen de,mehmet beyi görüp.. bir merhaba derdim..
tuna duyunca delirirdi ama olsun.. birkaç sürpriz yapmışlığım vardır..

ilter-- ahu da,sürpriz yapmayı seviyor.. ve bende deliriyorum.. ondan sormuştum irem hanım..
ahu-- düşündüm de gitmedim,irem hanım..  aşkolsun ilterr..  balayında biraz aradıysan ne olmuş yani..
ilter-- biraz ? birgün desek nasıl olur..
turgut-- yakışırr..

bir kahkaha yükseldi ki..eh yani..

irem-- tuna da,diğerleri de.. gözüme bakıyorlar.. gideceğiz..
 ayrıntıyı geçip..sonucu söyleyin..bana..

şule-- ahu uyutmadı .. bende ayağına gitmem dedim..
 sekiz de ,tek başına kahvaltıya indim.. mehmet bey buradaydı..
gülden hiç birşekilde haberiniz yok,açık vermeyin.. bekledim dedi..
haberim yok, gül falan görmedim .. birisi almıştır muhtemelen dedim..
konuştuk ama olacak gibi değil.. ben asla babamı üzmem,o da izin vermez.. söyledim.. ısrar ediyor da.. konuşmanın manası yok bence..
Mersine de,bu nedenle gelmeyeceğim.. mr.blaunta anlatın..

irem-- tamam..siz bilirsiniz..
sadece kadınlar değil,erkeklerde çile çekiyorlar.. mehmet bey de,onlardan birisi..
mutluluğa ve paylaşmaya aç.. eğer kesin kararlıyım diyorsan.. davetiye parasını iade et..  senin için gelecekti,çünkü...

şule-- (gülümseyerek ) benim çantama giren para,dağılmadan.. sahibine gider.. veremem..
candan-- şulee.. geç bunları.. melek gibi,kıvırma..
melek-- sende beni örnek göstermesen olmaz..
candan-- yasemini örnek gösterecek halim yok,melek.. bir taşla iki kuş vuruyorum.. anladın  mı..

bedri-- yani irem hanım.. siz gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz.. şule de,melis de.. etkilenmişler.. öyle görülüyor..
irem-- hayırlısı olsun.. hakkınızda.. ağzımdan laf almaya çalışan iki erkekle oturmak sıkıcı olacak.. tuna da,surat asacak tabi..
offff .. yine mi ya..  kızlarr.. nedir bu çektiğim sizden..

bedri-- zılgıtı da ben duydum,üstelik..
irem-- bedri bey.. önlem almak iyidir.. ben hak etmediğinizi,söylemem..  hadi görüşürüz..

kalkıp.. yerime geldim.. oturmadan..

Hiç yorum yok: