Translate

13 Mayıs 2013 Pazartesi

1758.bölüm..


bedri--  irem hanım.. özel olarak da,şaşkınım.. hiç sizin canlı,kıpır kıpır.. kahvaltı hazırlayacağınızı düşünmemişim demek ki.. hadsizlik demezseniz
tuna beye davrandığınız gibi.. bana da davranılsın isterdim ve imrendim doğrusu..

irem-- allah hepinizin gönüne göre versin.. bedri bey..
el bebek ,gül bebek büyüsem de.. evde,vaktim olduğunda.. her işimi kendim yapmayı severim..
imrenmişsiniz ama tuna çok daha fazlasını yapar.. müthiş düşünceli ve beceriklidir.. inkar edemem..

melis--ne mutlu size..  birbirinizi tamamlayıp,hayatı kolaylaştırmayı başarmışsınız.. şimdi de biz imrendik..

batu-- hiç birşey tek taraflı olmuyor melis ..
tamer-- evet.. irem hanım ve tuna beyin birbirlerine - farklı zamanlarda- nasıl davrandıklarına tanık olduğum için biliyorum.. allah nazardan esirgesin,süperler..
turgut-- aynen.. darısı hepimize olsun..

aminnnn dedik hep birlikte..

irem-- yasemin,şule ve melis hanım... sizlerden de duyayım birkaç kelime..
yasemin-- ben iyiyim,çok şükür..
turgut-- ahh ah.. ama beni mahvettin..
yasemin-- özür dilerim,turgutt..
tamer-- ikinizde de hata varmış..-aynı şartlarda -candanla beni düşünüyorum da..nasıl olurduk,hiç bilemiyorum..
candan-- ayrı olurduk,tamer .. kesin ve net..

melis-- bende,iyiyim....  ilgilenenle alakalı düşüncemi soruyorsanız..
fazla konuşamadık ama kayıtsız değilim.. şimdilik..
beraber bir yerlere gidelim diyordu da.. yemek varmış.. gidemeyiz..

irem-- ama rekin, sizleri de çağırdı..
melis-- sağolsun da,ben arzu etmiyorum.. işverenim ve arkadaşlarının gözleri önünde biz ne ayrı oturabiliriz.. ne de konuşabiliriz.. ortam uygun değil anlatabildim mi.. peşinden ayrılamıyormuş gibi ,bir duruma düşürmem kendimi.. hem eve gitmedim daha.. aramıştım,annem bekler..
irem-- sen bilirsin de.. muhatabın gelmek zorunda..
uzağa gitmek istemediklerini de söylediler.. o da,diğeri de..

şule-- (gülerek ) kusura bakmayın da.. izin alır gibi,önce size mi söylediler..
ilgili olduklarını.. nereden biliyorsunuz..

irem-- tabi ki.. söyleyecekler.. sonradan ortaya çıksa,hiç iyi olmazdı onlar için.. biraz tanıdılar ve çok ters olduğumu anladılar..
tunadan da çekindiklerinden.. o  yokken dile getirdiler.. karışmam ,kendinizi ifade edersiniz ..kabul konusu kızları ilgilendirir dedim.. vuruldum,perişanım ,çok ciddiyim dedi mehmet bey..

şule-- yine de anlayamıyorum.. bu ulu orta nasıl söylenir ki.. pat diye..

irem-- öyle pat diye söylemedi canım.. cafer beyin de bayilik istediğini duymuş..
olursa,siparişleri ilter bey alabilir mi.. yurt içi yurt dışı diye ayırsanız diye öneride bulundu..
bende korkarım bölgede belirteceksiniz dedim.. ondan açıldı konu..
siz konuşabildiniz mi..

ahu-- hah hah hah.. şulee ben söyleyeyim mi..
şule-- (gülümseyerek ) söyle..

Hiç yorum yok: