Translate

13 Mayıs 2013 Pazartesi

1755.bölüm..


tuna-- evet.. ucuz atlatmış.. sınıf,takım  arkadaşları da geldiler..
gırgır,şamatayla hastaneden çıkıp.. herkesi kemal beylere götürdük.. nedim bey orada daha..  (gülümseyerek )ben ,karım beni bekliyor.. gitmem lazım dedim..

irem-- (mahmur mahmur,bakıp ) yardımın için,sağol..
(gözlerim kendiliğinden kapandı.. mırıldandım ) on dakika daha uyuyayımm..

tuna-- iyi..
herkese şarkılar söyle,eğlendir.. ben koşa koşa gelmişim sevgilimin yanına.. kokudan rahatsız olmasın diye, hemen duş almışım..uyuman bana reva mı ..diyerek ,sitemimi de yaptıktan sonra.. giyinip.. çantayı,elbiseleri arabaya götüreyim bari..

irem-- (dirseğimin üstünde doğruldum..kalkmaya çalışan tunayı.. kolumla yatırdım.. gülerek ) sevgilimm.. gözden kaçırdığım birşey yok,özverinin farkındayım ve minnettarım..
(telefon çalınca .. üstünden uzanarak.. telefonu çektim,biraz) bizi bekleyen mi var.. geliriz falan mı dedin..

tuna-- yoo,kimseyi görmedim.. konuşmadım..
irem-- tamam,ses çıkarma..
tuna-- (gülerek sarıldı belime )hiç niyetim yok.. ben gayet rahatım..
irem-- şiişş.. (açtım uykulu bir sesle ) aloo..
dinledi birisi..sonra..
-- özür diliyorum,hanımefendi..  resepsiyon görevlisiyim ve sizi yanlışlıkla aradım.. affedin lütfen..
irem-- off ,bu nasıl yanlışlık beyefendi.. uyandırdınız beni.
-- tekrar özür diliyorum..
kapattı.. bende ahizeyi bırakıp.. tunaya baktım.. çok mutlu halinden..

irem-- zaten uyuyamayacakmışım.. yanlışlıkla aramışlar..
tunaa,bir dakika bırak beni..
tuna-- hayırrr..
gıdıklayıp..  kurtardım kendimi.. kağıdı kapının dış koluna asıp,kilitledikten sonra...

 sonrasını nasıl anlatabilirim ki.. tamamen bize ait, özel ve çokk güzeldi..

********
iki saat kadar sonra..
kakara kikiri.. kot pantolonlar , beyaz tişörtlerimiz ve spor ayakkabılarımızı giymiştik..
tuna askıları ve çantayı yerleştirirken.. bende saçımı at kuyruğu toplayıp..
ördüm.. gözüme kalem çekip,pembe rujumu sürdüm..

irem-- eross..
tuna-- venüss..

irem-- (güldüm ) aşkım,yatla gitmek iyi fikir mi..  gece,yalıya nasıl gideceğiz ki..
tuna-- iremm.. akşam hareket edeceğiz.. yatı ,uçak mı sandın..
gece gitmek nereden çıktı..
denize girmek istemiyormuyduk.. zaman kazanalım.. giderken,tatilimiz başlasın.. gezip,dinlenelim dedim..
hemm İzmirde demirleyip..  Manisayı da ziyaret ederiz,ne dersin..

irem-- ( sarıldım boynuna ) ne diyorum biliyor musun.. o on dakikalık
uyku bana lazımdı.. ayıkamadım daha..
tuna-- ( belime sarılıp öptü beni.. nazik,sevecen.. davetkar )
söz, seni hergün fazladan on dakika uyku ile ödüllendireceğim..
irem--(gülümsedim )  çok cömertsin ağam..  birde karnımızı doyursak
iyi olacak.. gidelim hadi..

tuna-- tamam aşkım,gidelim..  ben bunları arabaya koyup,gelirim..
irem-- pekii..

Hiç yorum yok: