Translate

9 Mayıs 2013 Perşembe

1754.bölüm..


sacide-- yasemin.. darbukayı getirirseniz,çalarım sizin için..

alkışladılar,yasemin koşup getirdi.. verirken de.. teşekkür etti..
sacide-- rica ederim..  doğum günü kutlayalım şimdi de.. irem,söylesin.. hep beraber oynayın..

tamer-- maruf bey.. halı ve minderlerin başka işlevi olmayacaksa..
kenara çekelim de,oynayalım diyoruz..
maruf-- tabi buyrun.. dansözler  gelecekti de.. geç oldu.. bu saatten sonrada gelmezler herhalde..

cafer-- anar bey,hepimiz buradayız neden barbara yok..
anar-- hastaneye gidecekti,cafer bey..
sam-- nedenn,rahatsızlanmış mı.. söyleseniz ben götürürdüm..

anar--  iyi niyetinden şüphem yok sam. öyle bir durum olsa,götürecek çok kişi var da.. bilmiyorsun sanırım..barbara doktor.. bir hastayı kontrole gitti..

kevin-- güleyim mi sam..
sam-- sen bilirsin,hak ettim..
anar-- bence de..

( herkes kalktı.. minderlerleri masanın üstüne koyup,halıyı katladılar ve kenara çektiler.. )

anar-- irem hanım,gündüz söylediğiniz çok güzeldi.. yine istesek..
vahide-- biz yokken,neler olmuş irem hanım.. derya anlattı..
turgut-- bende hep kaçırıyorum..

irem-- yine yaparız ,planlı değildi .. bugünkü operasyon amiri  deryaydı..yaptı yakıştırdı.. melis hanım ,yasemin ve songülle beraber hakkını verdiler..
biz indiğimizde..tüm misafirler mutfakta,çalışıyorlardı.. resimlerini çektim.. görürsünüz.. (sacide ablaya bakıp ) üstadım,başlıyorum..

sacide--(güldü )  başla..

arka arkaya hareketli şarkılar söyledim.. oynadık.. sonra sacide ablanın doğaçlama çalmasıyla..  oryantale geçtik.. hepsi nefis oynuyorlar.. o da harika çalıyor.. 
bir saat kadar coşmuşuz biz.. 

sacide-- yoruldumm.. bittii..   
alkışladık onu.. teşekkür ettik.. 

zübeyde-- hepinize teşekkür ediyorum..tek kelimeyle harikaydınız.. 
nişanınız, doğum günü  sürprizi .. şarkılar,darbuka çok güzeldi.. 
sacide hanımı öpsem olur mu,irem.. 
irem-- olur tabii.. 

yanına gidip sarıldı,öptü..içtenlikle.. sacide abla da, onu öptü.. 

yorgunluk,uyku baş göstermişti zaten.. gidelim denildi.. çantalar alındı.. 
herkes,vedalaştı.. saidler,rekinler..nedim beyler, mahmut beyler 
sacide ablalarla,çetin bey gitti...

diğerlerinin odaları, bir üst kattaymış.. merdivenle çıktılar.. 
bizde  asansörü bekledik.. 

***********

ertesi gün saat dokuz gibi.. tunanın telefonla konuşmasına uyandım.. 
gözümü araladım.. bornozlu,saçları ıslak ve arkası dönük yatakta oturuyor.. 

tuna-- kemal bey,bülentle konuşup anlattım.. verilen iğne ve krem
uygun.. üç gün içinde,hiçbirşeyi kalmaz..  kontrole .. 
xxx hastanesindeki erdal (..... ) na götürsün dedi.. .......................
................................................................... estafurullah,geçmiş olsun tekrar.. 
öğleden sonra,iremle geleceğiz inşallah.. ..................... görüşürüz..

kapatıp,bana döndü.. gülümseyerek.. 

tuna-- aşkımm günaydınn.. 
irem-- sana da.. böyle uyanmak istemediğimi bilmiyor musun. niye yanımda değilsin.. giyinmişsin üstelik.. 

tuna-- hah hah hah.. (yanıma yatıp.. bana sarıldı.. ) mecburiyetten sevgilim.. hastanedeydim.. nedim, güngör, mustafa ve mahmut bey geldiler.. bekir bey de,çiçek göndermiş ..  adamcağız  bizi görünce,moral buldu.. hep beraber,oğlunu evlerine götürdük.. 
meğerse barbara gece onların yanına gitmiş.. bizlerin,yaseminin anarın  adını söyleyince.. oğlu anlamış.. dikişin üstüne sürmesi için,kendisi bir krem vermiş.. çok iyi geldi,diyorlardı.. gelirken de,bülenti aradım.. dediklerini  söylüyordum, kemal beye.. 

irem-- oğlu iyi miydi..

Hiç yorum yok: