Translate

9 Mayıs 2013 Perşembe

1752.bölüm..


bedri--konuyu değiştireyim ben.. (bize bakarak ) saliha hanım.. bugün aniden bizi teftişe geldi..  havluyu yatağın üstüne bırakmış arkadaş.. paspas yapma cezası verdi.. hepimiz galip beye acıdık..

kahkahayla güldük..

tuna-- orası saliha hanımın,sorumluluğunda.. gerekeni yapar ..özel hayatları da, bizi ilgilendirmiyor.. bilemeyiz,bedri bey..
irem-- saliha hanımla benimde ,hoş anılarım vardır..çok badire atlattık..
takmıştı bana..  (tunaya bakıp )tunam, az çekmedin benden..

tuna-- (gülerek ) canın sağolsun.. sende benden çok çektin..
irem-- (elini tuttum ) senin de canın sağolsun..
tuna-- (kavradı elimi, içini çekerek) maruff.. bittiyse..gidelim..

maruf-- yok yok.. ahu hanım,çalıştırır mısınız.. ben bozmayayım diye dedim..
ahu-- tamam..

ahu, video kamerayı çalıştırdı.. yerine gelip oturdu.. hepimiz perdeye bakıyoruz..

kamerayı tutan kişi,dubaideki sarayda yürürken kayıt yapmış..
odalara salona girip çıkıyor.. saray ahalisi ,çocuklar ..günlük hayatlarını sürdürürken.. doğal olarak kaydedilmiş..
zübeyde ve marufun odasına girdi.. ihtişam anlatılır gibi değil.. konsolun üstünde duran.. düğün resmini gördük..ikisi de çok güzel çıkmışlar..

kamera kapatılıp açılmış,demek ki.. kayıt tekrar başladığında..
çocukların o muhteşem yatak odasındaydık.. yirmibeş çocuk,hepsi pijamalı.. dizilmişler yanyana..
"happy birtday too you "diye bir başladılar.. ciyak ciyak bağırıyorlar..
bitirince,alkışladılar..tek tek doğum günü mesajları da söylendi..
öpücükler atıldı.. sonra sera  Türkçe ;
"iremmm ,seni çok özledikk.. beraber resim çizmek,oynamak ve film seyretmek istiyoruz.. deryayı,saidi ve tunayı da getir.. irem lütfen gelll..  "dedi..
iremm diye bağırdılar sonra da..

o sırada telaşla aden girdi odaya.. takım elbiseli,bir delikanlı edasıyla..

aden-- irem mi geldi..
sera-- gelsin diye,çağırdık.. bak kayıt yapılıyor..
aden-- (kameraya baktı ) baba ? bunu irem mi seyredecek..

maruf--muhtemelen, beraber seyredeceğiz.. bu annenin doğum günü için.. mesajını söyle sende..
aden-- hıı.. anneciğim seni çok seviyorum... doğum günün kutlu olsun.. öpüyorum seni..
 ireme de,birşey söyleyebilir miyim..
maruf-- söyle ama ingilizce olsun.. tuna da yanında olacak.. ona göre konuş..

aden-- (gülerek ) tamam.. sevgili irem.. seni çok özledik..
 burada,çiftlikte,okuldaki şenlikte .. açılışa geldiğimizdeki.. hallerin bambaşkaydı.. ama içtenliğin ,doğallığın , gülümsemende hiç değişiklik yoktu..
aynı bizim sana,senin de bizlere olan sevgin gibi..
artarak devam etmesi de tek dileğim.. seni seviyor ve öpüyorum..
tunaya selamlar.. istediğin gibi oldu mu baba..

maruf-- oldu.. sen neredeydin,bu saate kadar.. takım elbise de,giymişsin..

aden-- (güldü )evlendim..

Hiç yorum yok: