Translate

5 Mayıs 2013 Pazar

1748.bölüm..



bekir-- irem davetiye bedeli 500 mark, sat.. herkes gelsin..
irem-- ilter bey,bedri bey.. durumdan haberdar mısınız..
ilter--bedri--  evet..

irem-- o halde.. açıklamanızı yapıp,masanın bu tarafındakilere ..
zamanını bulup, Adanadan ayrılmadan... davetiye satın.. gelecek hafta sonu için..
biz olmayacağız ama geldiklerinde de.. hepiniz ,geri plan hizmetini üstleneceksiniz.. sadun beyden.. zekeriyadan,kaandan turguttan, vahide hanımdan detayları öğrenirsiniz..
ilter-- tamam..

bedri-- pekii,masanın bu tarafı almayacak mı..
irem--  şule ve melis hanım da bize satacak..

ceyda-- kızlar tecrübesiz,ben satayım mı size..
irem-- onları  fazla zorlamadan alacağız ve tecrübe kazanacaklar ceyda..
ben sana kök söktürürüm.. kendine güveniyorsan,buyur.. sat..

ceyda-- (gülerek )şule ve melis hanıma mani olmayım.. ben..

bekir-- melek hanım.. ihtisas ne durumda.. herhangi bir yardıma,ihtiyacınız var mı..
melek-- sağolun bekir bey.. şekillenmeye başladı da.. ihtiyaç olmaz mı.. kaynak ,zaman ve yazım konusunda sıkıntım var.. çok zormuş.. buraya gelmek bile aksattı proğramımı..

tuna-- dekanınız mustafa bey,tez hazırlayanlara yazım konusunda yardımcı olacak birimimiz.. faaliyete geçecek demişti.. başvurmadın mı..

melek--  haberim yok ki,siz nereden biliyorsunuz..
tuna--(gülümseyerek ) eğitim şurasında konuşmuştuk..

şule-- bizim üniversitede var mı tuna bey.. zorlanan öğrenciler adına, sorayım bende..
melis-- birde branşımıza uygun kaynak bulamıyoruz.. kapsamlı kütüphane eksiğimiz var..

tuna-- .. ödenek yokluğundan.. aciliyet sıralaması engeline takıldı..
yöneticiler de, bu tip uygulamaları arzu ediyor ama istihdam,malzeme maliyeti hiç az değil.. şule hanım..
üniversite içinde yapılmasına imkan olmayınca.. vakfa başvurdum..
galip beyin önderliğinde ,öğrenci yurdunun yakınlarında bir mekanda tez yazım  ve danışmanlık bürosu kurulacağının.. herkesin cüzi bir ücret karşılığında.. faydalanacağının müjdesini verebilirim..
melis hanımın dediği gibi.. tam kapsamlı kütüphane de yapılacak ama size yetişmez sanırım.. branş kitapları,orhan abi de toplanıyor.. bedri bey,istesin.. o bulur size..

melis-- çok sevinirim de,orhan bey kim..
tuna-- (gülerek ) orhan abi,benim hocam.. şimdi beraber çalışacağız
orhan (........... ) ... kütüphaneden o sorumlu olacak..
melis--şule-- sağolun..
tuna-- rica ederim.. elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz..

çetin-- tuna bey..hem kütüphaneye, hem de melis ve şule hanıma..  yardımcı olabilirim.. kaynak kitaplar için adres verirseniz,arkadaşlardan da toplar.. gönderirim...
tuna-- memnun oluruz.. orhan abi kendi kitapları ve gelecek kitaplar için,bir depo kiralamış.. orada tasnif edilecek.. adresi bilmiyorum,öğrenip size bildiririz çetin bey..

irem-- vahide hanım, öğrenip.. çetin beye bildir de,gecikmesin..
vahide-- tamam..

sadun-- bende mimarlıkla ilgili olanları göndereyim..
mehmet-- İstanbulda konuşmuştuk,bende göndereceğim sadun bey..
sanırım köşkü siz ve ekibiniz dekore etmişsiniz..
sadun-- evet..
mehmet-- elinize sağlık.. çok güzel olmuş..
alt  kattaki odalar boştu ,benim gördüğümde.. mobilyalar gelmemişti sanırım..

sadun-- sağolun da.. irem hanım öyle kalsın istemişti..
meğerse ileriye dönük planı varmış.. dün ölçü aldım.. otomotiv için bir odayı.. kablo işi için, bir odayı düzenliyorum.. çizim,renk eşyalar onaylandı.. yapılıyor.. pazartesi öğlen,uğrayabilirseniz yerleşmiş olacak.. görürsünüz..
çalışanların rahatlığını ön planda tutup  (gülerek ,şuleye baktı ) özel isteklerini bile,yapıyoruz..

şule-- (güldü ) aşkolsun sadun bey.. uyum olsun diye rica ettim.. istediğimde dört  resim çerçevesi..
şermin-- anne,baba,kardeş olsa.. dördüncüsü kimin için şule hanım..

sacide-- bu nasıl soru şermin hanım..  maşallah biblo gibi.. bir sevdiği vardır elbet..