Translate

5 Mayıs 2013 Pazar

1747.bölüm..


tamer-- batu,konuşma.. irem hanımın dikkatini çekeceksin,bak..

batu-- fark etmiyor ki,her şartta söyleyecek birşey buluyor nasılsa..
melek-- irem aşkolsun.. niye uğraşıyorsun batuyla.. şüphelendir mişsin birde..

irem--(güldüm onlara ) melekciğim; etkisiz tepki olmaz..
ben uğraşmıyorum.. kendim etim,kendim buldum durumu yaşadı batu bey..
epeyce bir ara verdikten sonra.. tam yayına girerken..
farklı bir uygulama olup,olmadığını sordum..
varsa da,siz kurtarırsınız.. diyip söylemedi..

 " müthiş gerilimli bir gün geçirdim..söz verdiğim için..- güzide hanım dahil -..
bütün misafirlerimi bırakıp geldim.. zorlamayın beni.." dedim...
güldü ve " zorlamak insanı geliştiriyor..  aynı sizin yaptığınız gibi..
mesela sevdikleriyle buluşabilmek için,yeni fikirler üretiliyor.. tavsiye ederim.. " dedi.. hemde bana..

melek--ee.. ne dedinde, beni aradı..

irem-- insan sevdiği olursa ,buluşur.. batu bey..
yani  artık size, yeni fikir gerekmeyebilir..  diyip.. yayına girdim..

kahkahayla güldüler..


irem-- tuna,doğum gününü biliyor muydun..?
tuna-- yok.. az önce söyledi.. senin istediğini de,getirecekler miş.. aldırtmadı..

anar-- ahu yardım eder misin,bana.. istediğimi yapamadılar..
ahu-- ederim..
ahu gitti..

bekir-- şule hanım.. yeni işiniz hayırlı olsun.. eskisinden ayrılma nedenini öğrenmek isterim..
şule-- teşekkür ederim bekir bey.. madem istiyorsunuz, hoş olmasa da..
anlatırım bir ara..
bekir-- olur,iş yerime gel..

şule--  irem hanım olmayacağı için,gündüz gelemem de..
önümüzdeki hafta.. akşam sacide hanımın davetinde konuşabiliriz..
bizleri de çağırdı da..
bekir-- tamamm,memnun oluruz..

mehmet-- sacide hanım ?
faruk-- ben de,isterim..
mr.blaunt--ne istiyorsunuz,beyler..

sacide-- davet edilmek,istiyorlar.. peki,buyrun.