Translate

5 Mayıs 2013 Pazar

1745.bölüm..


mehmet--ama ben çok ciddiyim,irem hanım..

irem--ben de dalga geçmek için söylemedim,mehmet bey..
.. şöyle açıklayayım;
 mr.blaunt- vahide hanıma,said- deryaya.. anar- yasemine,burhan- çiçeğe..
nedim bey- gülderen hanıma.. vuruldu.. allah mesut etsin de..
işe girenler yada yakınımdakiler daimi  bir faaliyet içindeler.. bende mi birşey var, anlamıyorum ki..
abim,üç kuzenim..philip..bülent, eren abi, tuğrul abi,orhan abi.. yasin evlendiler.. dün nişandaydık yine.. yusuf beylerin de,nikahı var önümüzdeki hafta..
hepsiyle tanışma-düğün sürecinde az-çok bire bir ilgiliydim..
helali hoş,mutlulukları da daim olsun..  ama bazılarının sıkıntıları ,gerçekten çok üzdü beni.. tuna da artık,karışmamı istemiyor.. yardım beklemeyin,benden..demek istedim..

faruk-- ben melis hanımdan hoşlandığımı söylemeyim bari..
irem-- evet ,çok iyi olur.. kızlar da burada ..sizde.. kendinizi ifade edin.. kabul konusu ,onları ilgilendirir..

güzide-- kısmetlisiniz irem hanım.. etrafınızdakilere de şans getiriyorsunuz..
sadun-- aynı fikirdeyim.. iş ve özel.. size yaklaşan mutlaka nasipleniyor..
sacide-- çok doğru ..
mustafa-- evet.. yürüdüğünüz yer,baktığınız herhangi bir şey bile kıymetleniyor..

bekir-- devamlı komisyon versen bile.. sesin çıkmıyor..
güngör-- dokunduğunu altına çeviriyorsun,maşallah..

irem-- teşekkür ederim,iltifatlarınıza.. sizin bakışınızdan kaynaklanıyor, o..
şansınız ,kısmetiniz hep açık olsun da.. asıl şanslı benim.. hem sizlerden ,hem de tunadan dolayı..

şermin--irem hanım,mehmet beyin meselesine geri dönelim mi..
faruk-- aşkolsun şermin hanım, benim başım kel mi..

kahkahalarla güldük..

nedim-- beyler..bence yardım istemeyin,tecrübeliyim..pişman olursunuz..
irem hanım hem çok iyi..hemde çok zordur..
beni topuğumdan vuracaktı,güldereni kaçırdı.. zorla villa sattı.. imalı ,iğneleyici konuşmaları da cabası..
devamlı  işten çıkarılma korkusuyla ,psikolojim bozuldu.. daha neler neler..

irem-- hah hah hah..

gülderen-- sana ne demen gerektiğini öğretti,villanın parasını daha almadı.. kaçırdı da,ben sana evet dedim.. işten ayrılma konusunu ben farklı,hatırlıyorum..  kutuplara da gitmedik..bunları da,gözden kaçırma kocacığım..

irem-- hah hah hah..

bekir-- tuna  görünürde yok.. irem ,kaçmış olmasın..