Translate

5 Mayıs 2013 Pazar

1744.bölüm..


pastalar yenildi sohbet ederek.. pistte ki eğlence ,maşallah süper..
bizim gençler kaynaştılar iyice.. anar anneleri,babasını .. barbarayı da dahil etti.. kalabalığa..
vahide hanımla derya da kalktılar.. şebnem de gelip ,saidin ve rekinin elini tuttu.
rekinin bakışındaki sevgiyi görünce.. hepsi adına mutlu oldum.. kırmayıp,kalktılar.. karıştılar aralarına..

zekeriya,tamer kaan,yasemin ve arkadaşlarında.. ne enerji var mış..bir dakika durmadılar..

bardağımdaki su bitmiş.. garsonu çağırmak için bakınırken..
tuna-- dur ben alayım sana.. garsonlar görünmüyor..
irem-- gitme ,senin bardağından bir yudum alırım..
tuna-- o buzlu,çok soğuk içme..
irem-- iyi, al hadi.. aslında bir bardak şarap da olabilir.. nişan bitiyor nasılsa.. misafirlerin çoğu gitti..
tuna-- (gülümseyerek ) emin misin..
irem-- hı..

tuna gitti bar kısmına..

maruf-- irem ne oldu.. tuna nereye gidiyor.. kalkıyor musunuz yoksa.
irem-- yok da,birazdan gideriz.. ben içecek istedim ,maruf..

maruf ta aceleyle gitti tunanın yanına.. ardından said de bakayım diyerek gitti..
anar,yasemin ve barbara da,misafir uğurluyorlar..


mustafa-- irem hanım,güngör birşey söyledi.. doğru mu..
irem-- (gülümsedim ) güngör bey yalan söyleyecek değil ya.. doğrudur..

mustafa-- kendisinin de haberi yokmuş,o nedenle sordum.. keşke önceden  haberim olsaydı.. ondan alırdım..

irem--haklısınız  planımız farklıydı,mustafa bey.. fabrikaya bildirmiştik,hemen anlamışlar..
göndereceğiz dediler.. bende onayladım.. habersizdik yani..

güngör-- teşekkür ederim de.. diğer konu ne olacak..
irem-- (gülerek ) rica ederim,düşünecek bir konu yok.. güngör bey..
güngör-- (gülümsedi ) sağol..
irem-- sizde sağolun..

mehmet-- irem hanım ,cafer bey de bayi olmak istiyormuş..diye duydum..

irem-- evet de, daha konuşmaya fırsatımız olmadı.. itirazınız mı var..

mehmet-- yok estafurullah ..olsun tabi.. ama siparişlerini ilter beyin
alması mümkün mü..  hani yurt içi,yurt dışı diye ayırsanız diyorum..

irem-- hah hah hah.. ilahi mehmet bey.. birde bölge belirteceksiniz korkarım..
mehmet-- aklımdan geçirmedim dersem ,yalan olur.. ben şule hanıma vuruldum.. perişanım..
irem-- vah vaahh.. geçmiş olsunn..

güldüler..
mehmet--ama ben çok ciddiyim,irem hanım..

irem--ben de dalga geçmek için söylemedim,mehmet bey..

Hiç yorum yok: