Translate

3 Mayıs 2013 Cuma

1743.bölüm..


biz ;
seçtik ikinci olarak.. ve çok çok güzel oynadık.. aynı oranda da alkış aldık..
marufların son dansı slowdu.. ve gerçekten harikaydı.. uzun uzun alkışladık..
gülümseyerek yanımıza geldiklerinde..

maruf--(kendinden gayet emin ) geçmiş olsun tuna.. bu iş bitti.. vazgeç bence..
tuna-- tebrik ederim,çok iyiydiniz.. ama biz son dansımızı kendimiz için de olsa.. yapacağız.. otur ve seyret dostum..

maruf-- pekiii.. amaç haricinde.. irem senden benzinliği istiyorum..
irem-- havada bulut,sen benzinliği unut maruf..  saidd,kulağını kapat da.. bir kaç şey daha söyleyeyim..

kahkahalar arasında.. piste çıktık..
tuna-- bana bırakır mısın..
irem-- bıraktım ağam.. emrin başım gözüm üstüne..
tuna-- (gülümseyerek ) estafurullah.. (orkestraya bakıp) tango istiyoruz.. ışıkları da biraz azaltırsak iyi olur..



tuna-- (bana sarılırken.. kulağıma ) müziği hisset.. göz temasını kaybetme
ve kendini bana bırak,ilk dansımızdaki gibi ..

sonrası kendiliğinden geldi.. tuna yöneticiliğinin tüm hünerini gösterdi..
bende hareketlerimle,ona uydum.. sevgiyle birleşince.. ortaya bambaşka bir şey çıktı..  ipek bir eşarp gibi dalgalandığımı,tunaya sarıldığımı hissettim.. beni sarhoş etti,adeta.. burun burunayken kendime geldim..
kolundayım, üstüme eğilmiş,.. nefesi yüzümü yakarken.. gözlerime bakışını hiç unutamam..
tuna-- (fısıltıyla ) seni seviyorum,hemde çokk..
irem-- bende ..
tuna kaldırdı beni.. hafifçe eğilip selam verdik..

alkışı anlatamam size.. ıslıklarla,bravo diyerek.. tüm misafirler ayağa kalktılar.. yıkılıyor salon..

tuna--(bana bakarak .. gülümsedi ) harikaydın aşkım..
irem-- asıl harika sendin.. kendimden geçtim ayol.. sarhoş gibiyim..
tuna-- hah hah hah..

alkış hala devam ederken.. marufla,zübeyde.. geldiler yanımıza..
tebrik ettiler bizi.. anar ve yasemin de gelip.. kutladılar dördümüzü..

alkışı elini kaldırıp durdurdu maruf.. yaseminle anarı da,aramıza aldık..

maruf-- sevgili misafirler,yine olmadı.. hak ettiler ve kazandılar..
dans etmemizin amacı.. nişanlı çiftimize ,balayı tatili hediye etmekti..
sevgili anar,yasemin.. dünyanın neresinde isterseniz..  tüm masraflarınız bana ait olmak üzere ,onbeş gün tatil fırsatı sunuyorum size..

alkışladılar.. yaseminle anar da teşekkür ettiler.. bizler yerimize oturduk..

kevin--Tunus ta bir hafta da bendenn..
cafer-- Katar da,bir haftalık tatiliniz de var.. unutmayın..
mr.blaunt-- kışın,bir haftalık İsviçre tatiliniz de benden..

bedri-- istediğiniz tarihte,Antalya da bir haftalık tatil de benden..
mahmut-- Bolu da,bir hafta da benden..
barbara-- Mısır da bir hafta da,benden olsun..

philip-- İngiltere de,bir hafta da bizden..
mr.smith--  İspanya da,bir hafta davetlimsiniz..
sam-- Amsterdam da bir hafta da,benden..

davut-- İzmire istediğiniz zaman,bekliyorum.. gün sınırı yok..
faruk-- bir hafta Ankara tatili de,benden..
mehmet-- bende İstanbula davet ediyorum sizi..
ceyda-- Sicilya adasında,bir haftada benden.
said-- Prag da bir hafta da,bizden..
sadun-- tüm uçak biletleriniz .. transferleriniz de,benden..
mr.devlan-- Yeni Delhi ye davet ediyorum,sizi..

çetin-- bekir bey,bu çocuk ne zaman çalışacak..itiraz ediyorum dememi istedi..
irem--  reddedildiii..

kahkahayı duymanızı isterdim..


Hiç yorum yok: