Translate

3 Mayıs 2013 Cuma

1742.bölüm..


güzide--  allah utandırmasın..ortaklığınız; hayırlı, uzun ömürlü ..kazancınız bereketli olsun..
irem-- aminn. iki taraf içinde öyle olur umarım.. çiğdemin nikahına gelecek misiniz.
güzide-- evet..
irem-- bir evet de,mahmut beye siz deseniz artık..

güzide-- (gülümseyerek ) diyeceğim inşallah.. ilk siz duyun,ekim ayının
24 üne gün aldık..
irem-- (ellerini tuttum sevinçle ) ayyy çok sevindim güzide hanım..
güzide-- (gözlerinin içi parlıyor ) sağolun.. belli oluyor zaten.. moraliniz düzelsin diye söyledim..
irem-- düzeldi sahiden..( marufun teklifini söyledim ) yorgun olduğumu düşündüğünden maruf çok şaşıracak..
güzide-- başaracağınıza eminim..
irem-- sağolun..

müzik kesildi.. herkes yerine oturuyor.. maruflarla beraber bizde orkestranın yanında durduk..  yaseminin açıklama yapmasını bekliyoruz..

said-- abii,ne oldu..
maruf-- yok birşey.. tunayı malup etme fırsatı geçti elime..
faruk-- nasıl.. güreş mi yapacaksınız..

kahkahayı duymanızı isterdim..

irem-- hayır.. maruf arkadaşımız çeşitli alanlarda,hep yenilmiş tunaya..
bir kere de ben yeneyim diyerek,yorgunluğumu fırsat bilip..dans yarışması teklif etti.. harika dans ediyorlar ama bizde fena değiliz..
kazananı alkışlarınızla siz belirleyeceksiniz.. amacımızı sonra söyleyeceğim..
bir daha böyle bir show görme imkanınız yok.. arkanıza yaslanıp seyredin lütfen.. buyrun maruf bey.. pist sizin..

alkışlarla ilerlediler,piste..

anarla yasemin masalarına çağırdılar,oturduk..
müzik başladı.. çıt çıkmıyor.. herkes pür dikkat seyrediyor..
maruf ve zübeyde nefis vals yapıyorlar.. ışıklar azaltıldı,kamera çekim yapıyor..
bitirdiklerinde.. bizde dahil çok alkışladık..

maruf--(yanımıza gelip) buyrun sıra sizin..

kalktık,onlar oturdular.. biz ilerledik piste..
irem-- (tunaya bakıp) önce bir roman oynayalım ne dersin..
tuna-- (gülümseyerek ,hafifçe eğildi ) nasıl istersen aşkım.. emret..
irem-- (aynı şekilde eğilerek ) estafurullah ağam..

bizim masadan ıslıklar alkışlar yükseldi..
orkestraya roman havası istiyoruz dedim.. tuna cekedini çıkardı..
alıp,deryaya emanet ettim.. yerime döndüğümde müzik başlamıştı..

melis koşarak geldi.. elinde fuları var.. kenarı boncuklu.. belimden biraz aşağıya bağlayıp gitti..
irem-- sağoll..
melis-- rica ederimm..

biz pisti verimli kullanarak,uyumlu hareketlerle.. enerjik performansımızı..
tunanın harika figürleriyle süsleyip..  sevgiyle bakışarak bitirdik..
 tempo tutmuşlardı.. sonlandırınca da.. çok alkış aldık..

selamlayıp.. fuları melise verdim.. deryadan cekedi alıp.. tunanın omuzuna
koydum.. marufların yanına gittik..
yer değiştirirken..

zübeyde-- çok güzeldi ,irem..
irem-- sağol canım.. maruf vazgeçtiysen,söyle yani..
maruf-- hah hah hah.. hayırr..

onlar da,başarılı ve hareketli bir dans yaptılar ..