Translate

3 Mayıs 2013 Cuma

1741.bölüm..


hareketli  müzik çalınca.. tunayla ikimiz hariç herkes kalktı..
mr.smith,güngör bey,mustafa bey dahil.. gençler aralarına aldılar herkesi..

pastalar servis ediliyor.. bir sigara yakıp,
irem-- başımı kucağına koyup.. ayaklarımı sandalyeye uzatmak istiyorum..
tuna-- bende ama biraz daha bekleyeceğiz çaresiz.. tatilde dinleneceğimizi düşün..
irem-- (gülümseyerek baktım yüzüne ) uçak bileti almak aklıma bile gelmedi tuna.. arabayla gidelim,orada da lazım olur..

tuna-- bakma da,zübeyde-maruf bizi  çağırmaya geliyorlar..sanırım..
irem-- barbaranın sam'i bozduğu gibi .. bende marufu bozabilseydim keşke..

tuna-- sana bir yanlışı,terbiyesizliği mi oldu..  arzu ettiğin gibi.. tek eşli olmaya çalışıyor,hanımı mutlu.. reform da yapıyor.. daha ne ... kompleksli de değil.. kızartmaları yaptırmışsın.. şarkı söyleyip,herkesi eğlendirmişsin de..şimdi niye beni geriyorsun.. bak yine aklıma geldi..

irem-- hah hah hah.. seni de eğlendiririm hayatım.. şartlar onu gerektirdi.. yasemin içindi o..

maruf-- tuna,irem..
baktık,karşımızda el ele duruyorlar..

tuna-- buyur maruf..
maruf-- neyiniz var..yine modellik teklifi,gelir diye mi oturuyor sunuz..
tuna--irem-- hah hah hah..

irem-- yok maruf,ben dinlenmek istediğim için biraz oturalım dedim..
maruf-- iyi,dinlendiğine göre.. şimdi gelin de.. dans show yapalım..gençler biraz para kazansın..

ayağa kalktık..
irem-- nasıl..iddiaya mı gireceğiz,yoksa..
maruf-- iki çift olarak piste çıkalım.. kimin performansı iyi olacak diye para yatırsınlar bize. dans edelim.. paraları anara verelim dedim..

tuna-- (el ele piste çıkarken)böyle bir teklifi yaptığına göre antremanlısın herhalde.. iremin yorgun olduğunu duydun,bahis falan istemiyorum.. para girmesin işin içine.. dans edelim..

maruf--  kaçıyor musun.. bir kere de,yenilgiyi tat.. ne olacak yani..
irem-- kaçmıyoruz maruf.. ama üstümüze bahis oynanmasın.. iddiayı biz koyalım.. kazanan alkışlarla belli olsun.. yenilen de,anarla yasemini onbeş
 gün balayına göndersin,kabul mü..

maruf-- kabul.. üç serbest performans sergileyelim..
irem-- tamam.. önce siz buyrun.. 

maruf yasemine anlatıp.. orkestra elemanlarıyla müzik seçerken.. bizde oynayan grubumuzun arasına karıştık.. 
batuyla melek ,candanla tamer.. şuleyle de,nedim bey.. süper oynuyorlar.. ahuyla,ilter de hiç fena değil.. 
tuna,faruk beyle konuşuyordu.. güzide hanım yaklaştı yanıma.. 

güzide-- irem hanım,nedim beyden..bıçaklanma olayını duyduk..geçmiş olsun.. 
irem-- sağolun güzide hanım.. çok üzüldük ama belli etmemeye çalışıyoruz.. 
gece ziyaretlerine gideceğiz kısmetse.. 
güzide-- bizde yarın uğrayalım ,dedik.. çocuğu hastaneden çıkarırken.. bir faydamız olsun.. gidecekmişsiniz,gözünüz arkada kalmasın.. nedim bey,anlattı.. 

irem-- sağolun.. mahmut bey görüşmemizden bahsetti mi.. 
güzide-- (gülümseyerek ) evet.. cevap verecekmişsiniz.. 
irem-- doğru.. kabul ettiğimi mahmut beye söylemek isterdim de.. atmaca gibi bekleyenler var.. tahminlerde bulunmuşlar..
o nedenle.. şuanda kimsenin bilmesini istemiyorum.. döndüğümüzde imzalarız inşallah..  philipler.. nedim beyler,tuna,siz  haberdarsınız.. mahmut beye de,
müjdeyi yakışan şekilde vereceğinize eminim.. 

güzide-- elbetteee.. 
irem-- hah hah hah..