Translate

3 Mayıs 2013 Cuma

1739.bölüm..


barbara-- evlilik törenleriyle alakalı.. hepimizin farklı adetleri var..
hem bilmediğimizden,hemde bazı nedenlerden.. yaseminin istediği gibi davranamadık.. acelemiz vardı..

kahkahayla gülündü..

barbara-- anar ve yasemin anlaşmışlar..
annelerle,babam bu birlikteliğe onay vermişler.. aileler de,aile olmuşlar..
ama öğrendim ki,kız isteme adeti varmış ve törensel anlamda atlamışız..
madem burada,hep bir aradayız.. sembolik olarak..(elindeki kağıdı açtı,okuyor )
vildan hanım,keriman hanım,dürdane hanım,hadiye hanım, sultan hanım,gülten hanım...
yasemini ,kardeşim anara istiyorum..  kabul ediyor musunuz..

büyüklerin masasından" evettt "sesi yükseldi.. anar çevirmiş demek ki..
alkışlandılar coşkuyla..

barbara-- yasemin ,anar.. böyle gelin.. (onlar yanına giderken..
şebnem de,elinde tepsi kutular..makasla kenarda hazır bekliyordu..
nasılda güzel olmuş..  )
şimdi yüzükleri takması için.. iki kişiyi davet edeceğim.. gelirlerse
bizi memnun edecekler.. irem hanım ve bekir bey..  buyrun lütfen...

alkışlanırken..
tunadan bilezik kutusunu alıp,kalktım.. bekir bey de,sacide hanımdan
bir kutu aldı.. beraber piste doğru yürüdük..

ben yaseminin,bekir bey de anarın yanında durdu.. fotoğrafçı çekebilsin diye..
barbara arkadan bana mikrofonu uzatırken... "bekir beyin diyeceklerini,çevirirseniz sevinirim irem hanım" dedi..

irem-- (aldım ) peki..
anar-- irem hanım,siz söz yüzüklerini ..bekir bey de nişan yüzüklerini takarsa..
irem-- tamam.. (tepsideki söz yüzüklerini avucuma alıp ,gülerek)
sevgili anar ,sevgili yasemin.. birbirinize verdiğiniz sözleri hiç unutmayın..
ömür boyu mutlu olmanızı diliyorum..
ingilizceye de çevirip, mikrofonu tepsiye koyarken alkışladılar.. ben de yüzüklerini taktım..
işçiliği ,pırlantası süperdi.. sonra yaseminin de,bayıldığı altın bileziği
geçirdim koluna.. ikisini de,tebrik ettim..

irem--( mikrofonu alıp..)buyur bekir ağa .. gönüllü tercümanınım..
bekir-- sağol.. (yüzükleri aldı,kutudan ) ben minibüs vereyim,
açık artırma yap.. çocukların evi olsun.. eşyada lazım..

yasemin-- yapmayın rica ederim..

irem--  bekir ağa,nişanda açık artırma hoş değil.... hem tanımadığım çok kişi var..
ev benden,tüm eşya ..senden olsun.. yaseminin arabası var,maaşı da iyi ama.. o harcamasın istiyorum.. sen anladın beni..  koordinatörünün maaşı  rahat geçindirir herhalde..  daha balayı var..

bekir-- tamam tamam..
yasemin-- bekir bey,irem hanım.. böyle bir isteğimiz yok.. lütfen mahçup ediyorsunuz,beni..

tamer-- yasemiinn ,sen karışma kardeşim.. hediye etmek istiyorlar.. geri çevirmek
çok ayıptır.. yapma böyle..

kahkahayla gülerlerken.. mikrofondan duyulduğumuzu anladık..