Translate

3 Mayıs 2013 Cuma

1738.bölüm..


nedim-- ucuz atlatmış.. diyeyim..
 kemal bey,gelmeyince merak edip.. soyunma odasına gitmiş..
oğlunu o halde görünce.. kucaklayıp..  hastaneye götürmüş.. adli vaka olunca,saat üç gibi aradı..  gittim.. ifadesi alındı,dilekçe verdik.. dikiş atıldı,sarıldı falan.. hayati tehlikesi yok diyip..taburcu ettiler..
 delikanlı çocuk, sesi çıkmıyor da.. acı çektiği de belli.. ikimizin de,içine sinmedi.. özel hastaneye götürüp yatırdık.. bu gece oradalar yani.. yasemine
söyledim de.. sizin keyfinizi kaçırmayım demiştim..

tuna--geçmiş olsun..niye içinize sinmedi,nereden bıçaklanmış..

nedim-- sallamış neresi denk gelirse diye.. şort kurtarmış.. ama deride kesik var..
bacağın iç kısmına saplamış.. polis bıçaktaki parmak izlerinden
buluruz dedi.. akşama kadar oradaydım.. kemal bey kovalamasa gelmeyecektim..

irem-- hangi hastane,gece gideriz..
nedim-- xxx hastanesi.. biraz önce aradım,buradan..
iyiyiz,merak etme.. doktor sargıyı açtı.. ağrı kesici krem sürdü...
birde iğne yaptı,rahatladı şimdi uyuyor.. kimseye söyleme de keyifleri kaçmasın dedi..

irem-- şifa bulur inşallah.. paraya ihtiyacı varmıydı ki..
nedim-- yok muş da,yanında olsun diye bende verdim..
tuna-- sağolun nedim bey..

nedim-- önemli değil.. sağlık hiç birşeye benzemiyor.. o da bana çok baktı sağolsun.. (fısıltıyla)  oturmadan,said... irem hanım mı, mahmut beye
ortak olacak diye sordu..  bilmiyorum,haberim yok.. niye sordun diyince.. konuşuldu,herkes öyle tahmin etmiş dedi..
bende ;sakıncası mı varmış.. olur yada olmaz ...irem hanımın bileceği iş dedim..

irem-- iyi demişsin,daha muhatabımın haberi yok.. onlara ne..
aramızda kalsın da,tahminleri doğru.. philiple konuşmadan,cevap vermek istemedim..kabul edeceğimi bil ama kimse duymasın..
nedim-- anlaşıldı.. hayırlı olsun..

irem-- sağol.. bende size birşey söyleyeyim.. gülderen hanım arabasını değiştirmek  istiyormuş ya..
nedim-- hımm.. konuştuklarınızı anlattı.. ister alırız,dedim.. onun ve
benim arabama müşteri var.. satacağım..
kaç günde gelir..
birde rekinin bayiliğini mi,beklesek mi acaba..


irem-- yok canım,ne beklemesi.. yönetim kurulundasın, bayi çıkışlı alacak değilsin ya.. sadece usulen.. anlat durumu;irem hanımdan benim adıma istettim..
geliyor de..
 iki güne kadar Adanadaki en son model,tam otomatik beyaz jeep..  gülderen hanımda olacak..  sahiden istedim.. fiyatını bilmiyorum.. parasını yasemine verirsin..
nedim-- tamamm..  gülderen biliyor mu.. (başımı iki yana salladım ) sağolun.. yine bilmesin,sürpriz olsun..
irem-- peki..

nedim bey yerine geçti..

güngör-- irem kötü birşey mi var..
irem-- (gülümsedim ) eh işte.. sonra konuşuruz,güngör bey..

barbara orkestranın mikrofonunu alıp..

barbara-- sevgili misafirler.. bizleri kırmayıp,mutlu günümüzde burada olduğunuz için teşekkür ediyoruz.. hepiniz hoşgeldiniz..
alkışladık..