Translate

30 Nisan 2013 Salı

1737.bölüm..


kaldırdım,el ele piste çıktık.. slow müzik çalmaya başlayınca da,dans için sarıldık.. sadun ,kevin,maruf,said,rekin..ilter kaan.. anar ..philip,nedim,mahmut..
bekir bey ve biz eşlerimizle dans ediyoruz.. tabi tanımadığım birçok kişiyle birlikte..

bedri,çiçeği .. turgut ve zekeriya kız arkadaşlarını.. sam de,melisi dansa davet etmiş.. barbara cafer beyle ..  şule ,çetin bey ile..
faruk,davut ve mehmet beyler de.. tanımadığım kavalyelerle,dans ediyorlar..

irem-- bu hanımlar kim,tuna.. ne ara tanıştılar da,dansa davet ettiler ki..
tuna-- (gülerek ) sana ne.. seni istiyorum dedin de.. daha bana bakmadın bile..

irem-- (gözlerinin içine bakıp ) affett.. öpeyim mi.. hemde,hedeften..
tuna-- (belimi kavradı ) sonra öpersin aşkım..
 sam mahmut beye,hayırlı olsun diyip..hisse alabileceğini söyledi..
kevinla,maruf ta.. teklif ettiler..
sam kot kumaşı alıp, burada philibe diktirerek ..onu da,satacakmış..
seninle de,mağaza kiralaman için konuşacakmış..

irem-- hıı.. mahmut bey ne dedi..
tuna-- teşekkür edip.. bir kişiye ortaklık teklifi yaptığını..ve  başka hissedar düşünmediğini ama kumaş satabileceğini söyledi..
kim dediler.. henüz kabul etmediği için,adını söylemem de uygun olmaz diye geçiştirdi..

irem-- güzell.. philip de hiç bahsetmemiş.. eğer hisse vermeyi kabul etse,
ortak olmayacaktım.. olursam da,bilinmesin demiştim philibe..
dikmene karışmam ama muhatabı sen ol.. benden uzak dursun dedim..
sam satılmasını haber vermediğine sitem etmiş..
o da iki gün içinde olup bitmiş.. duymadık bile demiş..  benim işim olduğuna da.. bugün halimizi gördüğü için ikna olmuş..
 (yanımıza fazlaca yaklaşan çifte bakmak için,başımı çevirdim..
batu bey ve melek.. bize bakıyorlar gülerek.. candanla,tamer de yanlarında ..
gülümsedim )
hoşgeldiniz hanımlar.. melek bakıyorum,zaman ayırabilmişsin.. idealistliğine ne oldu..

hoşbulduk derken.. güldüler..
melek--beni kütüphaneden kaçırdılar,irem..  candan abla da işbirlikçileri..
kıyafetlerimi almışlar,eve bile gidemedim.. arabayla uçtuk resmen..

batu-- herşeyi anlatacağına.. özledim,geldim diyebilirdin değil mi melek..
irem hanıma niye koz veriyorsun..
irem-- iyi aklıma getirdin bak.. ziyanın haberi var mı..
tamer-- yok..
candan-- tamerr.. niye söylüyorsun..
tuna-- gaflete düştü..

irem-- tamer--candan-- melek-- batu--hah hah hah..

müzik bitince..  anar ve yasemin hoşgeldiniz dediler.. turgut,zekeriya da kız arkadaşlarıyla geldiler yanımıza..kaanla,ceyda da..
merhabalaştık..

yasemin-- çok geciktiniz..yüzük için sizi bekledim..
tamer--canımm,sağol.. melek ,hiç melek gibi değilmiş.. çok uğraştırdı bizi..

kahkahayla güldük..

yasemin-- nereye oturmak istersiniz.. irem hanımların masasına mı..bizim arkadaşların masasına mı..
kaan-- yanımıza gelsinler canım.. biz oradayız..
batu-- kaann..oğlum.. anlasana..
tuna--(gülerek )  iremi ben oyalarım.. merak etme..
batu-- minnettar olurum..

bir kahkaha daha koptu..

masa takviyesi yapılırken.. bizim masada oturanlarla tokalaştılar..
tanıştırdık.. mehmet,faruk ve davut beylere..
 ceydayla,kaan da o masaya geçtiler.. bizim gençler de.. sıkılmazlar hiç olmazsa..
servisler ,içecekler gelirken.. bize de.. meyve servisi yapıldı..

sohbet koyulaşmışken.. mr.smith,güngör bey.. ve mustafa bey geldiler..
tokalaştık.. sadun beylerin yanına oturdu onlarda..

tuna-- kemal bey niye yok..
irem-- bilmem.. (arka taraftan eğilip ) nedim bey..
nedim-- (baktı bana ) efendim..
irem-- kemal bey,neden gelmedi.. biliyor musunuz..

nedim bey,sandalyesini çekip.. yanımıza geldi.. eğilip,kısık sesle..

nedim-- beraber gelecektik aslında.. bugün oğlunun basketbol maçı varmış..
kemal bey de,diğer oğluyla seyretmeye gitmiş.. maçı bunlar kazanmış..
 dışarıda beklerken.. yüzünü saklayan  birisi,soyunma odasında.. çocuğu bacağından bıçaklamış..
irem-- hiii.. ay yavrum..
tuna-- durumu nasılmış..
nedim-- ucuz atlatmış.. diyeyim..