Translate

30 Nisan 2013 Salı

1735.bölüm..


sacide -- gelsinler ,anlaşırsak.. daimi çalışırlar..

irem-- anlaştık.. (omuzuma bir el dokununca,döndüm ) aa,philip merhaba.. (ayağa kalktım ) yanlız mısın..

philip-- merhaba.. elizabethle karşı taraftayız,öyle düzenlemişler..
tunadan izin aldım.. biraz konuşalım mı..
irem-- (gülümseyerek,tunaya ve ona baktım ) beklediğini fark etmedim,kusura bakma.. konuşalım philip..

irem-- (çantanı aldım..diğerlerine bakarken.. mehmet,faruk ve davut beyi gördüm.. ne zaman gelmişler,görmedim hiç.. çetin beyin yan tarafında oturuyorlar.. ) oo,beyler hoşgeldiniz.. (gidip, tokalaştım..nasılsınız dedim )

mehmet-- iyiyiz,irem hanım..
davut-- gecikmesek de,masanın diğer tarafında olsak.. daha iyi olacaktık ama..
faruk-- kader utansın..
irem-- hah hah hah.. tanışamadınız mı..
faruk-- merhaba dedik ,o kadar..
irem-- ilerleyen saatlerde,imkan olur sanırım.. philip bekliyor,sonra konuşuruz..
mehmet-- tamam..
irem-- (diğer oturanlara bakıp ) izninizle.. (philibin koluna girdim )

ceyda-- iremm,zemin müsait.. hava nemli.. çabuk gel..
tuna--(gülerek ) philip müstesna, ceyda.
philip-- sağol tuna..
tuna-- sizde.. sağolun..
omuzuna dokunup.. gülümsedim.. oda bana güldü..

yürürken.. vahide hanıma bakıp..
irem-- turgut ,zekeriya ..tameri göremedim.. ,batu bey de yok..
vahide-- kız arkadaşlarıyla geleceklermiş.. nişan yüzükleri onlar gelince takılacakmış..

irem-- anladım canım..  (melisin omuzunu tutup,eğildim.. şuleyle aralarına..  )
sacide ablayla,konuş.. kardeşlerin için iş varmış.. görüştür onları..
 önümüzdeki hafta ,kendilerine ait sanat evinde.. bazı etkinlikler düzenlenecekmiş.. anlatsın sana.. sende arkadaşlarına anlat..
benim adıma vahide hanımla,rekin katılırlar.. sizler zorunlu değilsiniz ama dil bilmeniz, onlara..
tanışıp ..çevre edinmeniz de ,sizin lehinize olur.. fırsatı değerlendirin bence..

şule-- gideriz tabi..
melis-- olur.. sağolun.. şimdi burdan,sormayım.. bir ara konuşuruz biz..
irem-- tamam..

********

philiple salonun dışına çıktık.. manzara seyir balkonu yapmışlar.. açık hava çok iyi geldi.. karşılıklı  koltuklara oturduk.. birer de sigara yaktık..

philip-- mahmut bey,konuştuk dedi.. fikrin ne,irem..
irem-- önce senin düşünceni duyayım philip..