Translate

29 Nisan 2013 Pazartesi

1734.bölüm..


tuna-- iremm,formülü biliyordun da.. niye beni uğraştırdın,madem..
irem-- lizin bahsettiği,karar verebilmek için olandı.. çiğdeme anlatmıştım.. Mersinde.. yata çıkarken de,yusuf beyin teklifini kabul etmişti hatırlarsan..
senin formülü söyler miyim hiç... onu kevina satacağım..

güldüler..
maruf-- bizde duysak..
tuna-- sana yaramaz ki.. o; hanımları fazlaca çalışan ,beylere özel..

nedim-- tuna bey,bana uyar mı..
tuna-- uymaz.. gülderen hanım,resmi görevli.. bizde mesai hiç bitmiyordu ki..
kevin-- ee,sonra..

irem-- sen kurnazsan.. bizde öyleyiz kevin...
liz-- boşver,kevin.. para verirsen,onu yerine koymak için.. ben biraz daha fazla çalışırım.. bir işe yaramaz..
irem-- kevin ,lizi bekir ağadan uzak tut.. cimriliği bulaşmış..

bir kahkaha yükseldi..

güzide-- aldınız mı komisyonunuzu.. irem hanım..
mahmut-- öyle bir mat etti ki,bekir ağayı.. komisyon almasa da olur.
irem-- (güldüm ) evet.. ama hak etti..
(bekir bey ,sacide abla ve çetin beyin bize doğru geldiğini görünce ) iyi adam lafının üstüne gelirmiş..

masanın başına gelip, sacide ablaya beni göstererek..

bekir-- benden değil,ondan iste sacide.. yoldu beni..
irem-- emret sacide abla.. ne istiyorsan,senindir.. bekir ağa,korkacağımı sanıyor herhalde..
bekir-- heh heh.. bedavaya getiririm demiştim değil mi..
irem-- bekir ağa.. erken sevinme..  kabloya zam geldi.. şu anda..
bekir-- sustummm..

bir kahkaha daha yükseldi..
karşı tarafla tokalaşıp,bizimkilerden sonra.. bana geldiler..
sacide ablayla öpüştük. bekir ve çetin beyle tokalaştık..

irem-- tuna iki sandalye ilerle de,sacide abla tek kalmasın o tarafta..
bekir-- bir sandalye ilerlese de olur..
irem-- seni hanımından ayırmayım demiştim..
bekir-- iremi dinleyelim tuna..

biz sandalyeleri,tabakları değiştirip oturduk..
sacide abla,bekir bey benim yanıma..çetin bey de tunanın yanına oturdu..
hoşgeldiniz deniliyor, bekir beyle konuşuluyordu..
 onların içecekleri
bizim sıcak yemeklerimiz geldi.. herkes kaynaşmış sohbet ederken..

irem-- sacide abla,neden bahsediyordu bekir ağa..

sacide-- bizim eski evde ,bir hafta boyunca hergün kimsesiz çocuklar yararına.. ..gündüz ayrı,gece ayrı..etkinlik düzenlenecek..
 herkese açık..kısır,köfte,pasta,börek yapacak bizim hanımlar..
olgunlaşma enstitüsünün,defilesi..olacak.. el işleri,halı,kilim .. resim sergisi açılacak..
gece de,cüzi bir ücret karşılığında.. halk müziği.. sanat müziği.. batı müziği ,klasik müzik konserleri verilecek.. gelirleri bağışlayacağız..

son gece de.. davetiyeli yüz kişilik , yemek var..  çekiliş yapılacak..
boş yok da.. hediyeler;hep kadınlara yönelik..
eşli gelinecek.. erkeklerde heveslensin,bir minibüs ver dedim.. iremden iste dedi..
durum bu.. sizlere de davetiye,gelecek..

irem-- alırız.. bulunmak da isterdik ama biz yarından itibaren on beş gün yokuz..
sacide abla.. istersen personelim yardımcı olmak için gelir..
senin canın sağolsun, son model bir jeep veririm.. fabrikaya sipariş vermiştim,
iki güne kadar gelecek..getirirler sana.. başka bir şey var mıydı..

sacide-- (gülümseyerek ) yok,teşekkür ederim.. elemanların isterlerse gelmelerinden memnun oluruz..
birde serbest çalışan..gitar yada bağlama çalan.. müzisyene ihtiyaç var,daha sonrası için.. her akşam .. bahçeyi kafeterya olarak kullanacaklar..  kışında içeride devam edecek.. aklında olsun..
irem-- tamam ablam..  söylerim,ben..
müzisyende var.. melis hanımın erkek kardeşleri yapıyorlarmış, bu işi..
gündüzde başka yerde çalışıyormuş çocuklar..
sacide -- gelsinler ,anlaşırsak.. daimi çalışırlar..

irem-- anlaştık.. (omuzuma bir el dokununca,döndüm )