Translate

29 Nisan 2013 Pazartesi

1732.bölüm..


tuna-- (saçlarımı omuzumdan çekip.. öptü.. eliyle de belime destek oluyor)
banka hissesi güzel olmuş..bekir beyin.. anarın işini önceden söylemesi de, yerinde bence..
cengiz ,fevzi bey içinde birşey demiyorum.. iyi yapmışsın..
cafer beyin bayiliğinden ,memnun kalacağınızı düşünüyorum..
mahmut beyle ortaklığın şartları da,seni zorlamaz.. reklamını yaparsın..
 ama tv meselesini iddialaşıp.. ortaya atmana gerek yoktu bence..
aranızda bir rekabet yok çünkü..
birde arka arkaya çok ciddi ..büyük bütçeli işlere girdin..
çok hızlı gidiyorsun,biraz yavaşla.. çalışanların daha çok toy,iki günlük elemandan fazla beklentin olamaz..

tv yi almanyadan,japonyadan getirtmen de.. önemli değil.. maliyetine bakarsın..
hiç sıcak satış tecrüben yok.. beyaz eşya sektörünü ,ana toptancıları
bile bilmiyorsun da.. elinde kalması,zarar etmen de sorun değil..
kapatacak imkanın var.. vadeyle bir toptancıya satılır..

sana güvenmiyor değilim..yapamazsın da demiyorum,belki lokomotifin olacak..
ama zamanın kısıtlı .. kendi kendini çıkmaza sokmuşsun.. gerileceksin.. hepimize yazık..
yeni gireceğin, şartlarını bilmediğin .. kesinleşmemiş bir konuda,
bu kadar büyük konuşmak,duyurmak.. çevrende itibarının sarsılmasına
neden olabilir.. ticarette en tehlikeli şey budur.. başarın değil,başarısızlığın kalır
akılda.. onu silmek de,kolay değildir..
güya tatil yapacağız,üç gün.. sen onu düşünüyor olacaksın.. haksız mıyım..

irem-- haklısın.. ama oldu bir kere.. o kadar da,hazırlıksız değilim..
sonuna kadar da..gideceğim.. geri dönüş yok.. benzinlik için ne diyorsun..

tuna-- ben bir kaç kişiyle konuştum.. kiralarsan.. ortalama aylık bir milyon
dediler.. benzin alırken tesadüfen necati bey ile karşılaştık.. (saatine baktı) gecikiyoruz.. konu uzun.. madem marufa dönüşte konuşuruz dedin,bırak beklesin.. aceleye gerek yok..
irem-- (kalktım ) ortaklığı kabul edeceğim.. tamam mı..
tuna-- (o da, kalktı) tamam ama önce philiple konuş.. o cevap vermemiş,saymış olursun..
irem-- peki..

kartı alıp,kapıyı çektik.. asansöre binerken..

tuna-- yasemine de,bilezik aldım.. gerekirse,takarsın.. sam ne konuşacakmış.. biliyor musun..

irem-- olur takarım da.. hiç bir fikrim yok..
tuna-- (düğmeye bastı,iniyoruz.. eğilip,yüzüme baktı .. gülümseyerek )
 asma yüzünü,oynama..şarkı kısmıyla ilgili tek laf etmedim..
irem-- hah hah hah..

*************

balo salonunun bu kadar kalabalık olacağını hiç düşünmemiştim doğrusu..

masalar dolu,herkes yemek yiyor.. uğultu ve müzik içiçe..
barbara karşıladı bizi..

uzun  saçlarını gayet hoş bir topuz yaptırmış..
askılı elbisesi gözleri gibi mavi.. pırlanta kolye küpesiyle,süper olmuş..

barbara-- hoşgeldiniz,irem hanım..tuna bey.. ikinizde muhteşem görünüyorsunuz..
irem-- (tokalaşırken ) hoşbulduk barbara.. teşekkür ederiz.. sen de,
süpersin.. nasıl yanlızsın,anlamadım..

barbara-- (gülerek ) olmak için çaba sarf ediyorum.. buyrun,sizi masanıza
götüreyim..
irem-- göster  barbara.. bizim masa tehlikeli olabilir..
barbara-- hıı.. haklısınız..

tuna--irem-- hah hah hah..

anar-- irem hanım,tuna bey hoşgeldiniz..
tuna--irem-- hoşbulduk anar..

(tokalaştık.. bembeyaz takım elbisesiyle çok şık.. yasemin de yanında ..saçlar, yeşil gözlerindeki mükemmel makyaj ..nar çiçeği  rengi ..askılı,şifon  elbisesiyle,harika olmuş.. bizim kız ne kadar güzelmiş meğerse  )

irem-- (gülümseyip ) yasemin nerede..

anar--yasemin--barbara--tuna-- hah hah hah..