Translate

29 Nisan 2013 Pazartesi

1731.bölüm..


ah tunam,nasıl da biliyor neye ihtiyacım olduğunu..
nasıl da zevkli almış herşeyi..
elbise de, potluk bile yok..sanki diktirmişim gibi..
 ölçülü göğüs dekolteli.. kolsuz.. zümrüt yeşili diz hizasında.. sade bir elbise.. ama çok yakıştı.. lame ayakkabı da,yüksek topuklu ama rahatmış giydim....

irem-- ( kırık beyaz takım elbisesiyle,hayran hayran bana bakan tunaya döndüm ) teşekkür ederim,aşkım.. çok yakışıklısın..soyun çabuk..
tuna-- rica ederim de.. aynı şeyi ben de sana söylemeyi düşünüyordum..
muhteşem oldu..
irem-- (gülümsedim ) sen alınca,böyle oluyor aşkım..
tuna-- (sarılıp,öptü ) giyen güzel,yapacak birşey yok.. saçın yapılsın da..
takılarını sonra takarım.. kuaförü çağırayım ben..

irem-- tamam.. dur,önce çıkardıklarımızı kaldırayım..
tuna-- bak bakalım,dağınık birşey var mı..
irem-- (gülerek,odaya baktım )  yok gibi.. ama ben yavaş yavaş dağılıyorum sanki..

tuna-- ..........................birde bana sor..

***********


saat tam sekizde.. kuaför ve makyöz işlerini bitirip gittiler..
tuna kapıyı kapatıp, dolaptan aldığı set kutusuyla yanıma geldi..
açık renk  oje sürdürdüğüm tırnaklarıma.. dalgalı fönlettiğim saçlarıma ve makyajıma baktı önce..

tuna-- çok güzelsin,sevgilim.. çokk.. (eğilip boynumu öptü )
irem-- sağol canım..
tuna-- sende (set kutusunu açtı ve gerdanlığı aldı .. boynuma takıyor)

irem-- tunaa,bu nee.. bunu da yeni almışsın.. niye aldın,kocacığım..
servet vermişsindir,bu takıma.. zümrütlere , pırlantalı işlemeye baksana..

tuna-- sen aynaya baksana.. ne kadar yakıştı.. karıma alıyorum,niye almayayım ki..
irem-- ( bilekliği takarken) kıyamıyorum aşkım.. yok mu sanki..

tuna-- olsun..içimden geldi,aldım ( pırlanta nişan yüzüğümü ve bu takımın yüzüğünü de diğer parmağıma  taktı.. zarif, sallantılı küpelerimi de bana verip ) beğenmedin mi yoksa..
irem-- (küpelerimi kulağıma takıp.. kalktım puftan ) beğenilmeyecek
gibi mi,tuna.. çok teşekkür ediyorum..

tuna-- rica ederim,güle güle kullan.. gidelim mi artık..
irem-- (gülümsedim ) gideriz.. biraz oturur musun..
tuna-- (oturdu koltuğa ) hayırdır..

parfümü mü,sıktım.. kimliğimi ve gerekenleri minik gece çantama aldım.. diğer çantamı kasaya koydum.. ve bu arada da.. bugün olanların kısa bir özetini  anlattım tunaya..  sonra dizine oturup..

irem-- fikrini alayım..