Translate

29 Nisan 2013 Pazartesi

1730.bölüm..


tunayı tanıştırdım,tokalaştı.. merhaba dedi.. marufla sarıldılar..
ayak üstü birkaç kelime edildi..

tuna-- saat yedi ;günü sonlandırıp..iş konusunu kapatmanızı ve nişana gitmeyi teklif ediyorum..
bekir-- daldık sahiden .. biz misafirlerimizi otele bırakacağız daha..hazırlanıp geliriz..

hep beraber dışarıya çıktık..

zübeyde-- seni oyaladılar,kuaföre gidip giyineceksin daha..
irem-- ne yapalım zübeyde.. gecikmemek için, kuaföre gitmeyeceğim artık..

ben tuna,maruf ve zübeyde hariç herkes arabalara bindi.. rekin de..
cafer beyle beraber.. ayrıldılar mekandan..

tuna-- irem arabanın anahtarını marufa versene..
irem-- (çantamdan anahtarı alırken..kısık sesle ) niye ben veriyorum.
sen verseydin ya..
tuna-- .............. sen ver de,niye istediğimi anlayacaksın..

verdim.. arabaya oturdular.. gülerek.. hareket etti maruf..

irem-- evet ,sevgilim.. seni dinliyorum..
tuna-- (kapıyı açtı ) buyur da,gecikmeyelim sevgilim..

oturdum arabaya,kapıyı kapattı.. kemeri takarken.. arka koltuktaki ,askılı elbise kılıflarını gördüm..
çantada da, bayan ayakkabısı çantası var.. görünüyor..
tuna yanıma oturunca..
uzanıp öptüm..

irem-- afedersin,düşünceli.. centilmen sevgilim..
tuna--(gülerek ,hareket etti ) öp ve affet de.. oh valla,ne güzel..
irem-- ama şu an için.. imkanlarım sınırlı,sevgilim..
tuna-- ben sana imkan sunarım.. sen hiççç merak etme..
irem-- hah hah hah.. benim de,sunacaklarım var... .hangi kıyafeti getirdin ki.. bu ayakkabı ,çanta da nereden çıktı.. çarşıya mı gittin..

tuna--evet... ikimize de,yeni aldım..
. irem-- offff,bir duş yapıp.. beş dakika uzanmak isterdim doğrusu..
saat yediyi geçiyor,artık mümkün değil..

tuna-- yemek sekizdeymiş.. dinleniriz..
irem-- ancak gideceğiz zaten.. tuna,neden bulvara dönmedin.. evimize gitmiyor muyuz..
tuna-- (gülerek) hayır..
irem-- pekiii..  otele gelinceye kadar..gözlerimi kapatayım bari..
tuna-- hah hah hah..


****************

elimizde askılarla,çantalarla.. nişanın yapılacağı oteldeki odamıza çıktık..
tuna-- buyur sevgilim,duşunu yap..
irem-- sen var ya, sen.. bir tanesin..

çantayı bırakıp.. ayakkabılarımı çıkardım.. aceleyle banyoya girdim..

on dakika sonra,havlulara sarılıp.. odaya geldiğimde.. yatağa attım kendimi.. tunanın gözleri kapalıydı.. zıplayınca.. döndü bana doğru..

tuna-- sıhatler olsun.. (gülerek ) artık imkanın var değil mi..
irem-- varr..
 üstüne eğilip.. öptüm öptüm..  ve saçlarımı kurutmak için..  kalktım yataktan..
tuna-- iremm,bırak saçını ..sen giyin.... kuaför bekliyor..