Translate

26 Nisan 2013 Cuma

1729.bölüm..


irem-- çetin bey.. şu anda,etüdü yapılmış..  dört büyük projemiz var..
yayınla ilgili olduğu için,söyleyebileceğim.. bu proje.. ilkti ama gerçekleşmesi gecikti..
her ebatta  renkli televizyon ve  split klima ithal edeceğim..  görüşmeler yapıldı,hazır..  aralık ayında,yapacağım reklamla herkes 2. televizyonu  alıp..
bir ayda,satış rekoru kırılacak..

çetin-- renkli tv ve split klima ilgi çeker ,satılır da ama rekor biraz iddialı bir laf.. parekende olarak,siz mi satacaksınız..

irem-- daha o belli değil,satabilirim de..  yurt çapında ,günlük kaç tv satılıyorsa.. otuzla çarpar.. bir rakam çıkarırız ortaya.. o rakamın iki katı diyorum.. iddiaya girmek ister misiniz..

çetin--(gülerek ) isterim de..  nesine..
bekir-- yemeğine olsun.. ama siz yapıp,bu kadroyu evinizde ağırlayacaksınız.. mesela ocak ayının 15.de..
irem-- kabul.. ama ufak değişiklikler olabilir.. sınava denk gelirse.. diye dedim..
çetin-- güveç,pilav ve salataya tamam diyorsanız.. benim içinde sorun yok..
ercan-- bekar mısınız,çetin bey..
çetin-- evet..
ercan-- ben yardım ederim size..
gülerek"sağolun "dedi..

mr. akira-- irem hanım.. ithalat için, anlaşma yaptınız mı..
irem-- yok.. kasım ayında gittiğimizde, yapacağız inşallah..

mr.akira-- ikisini de.. bizden almanızı teklif ediyorum..  tv,klima alan müşteriler memnuniyetlerini .. çevrelerine anlatırlar.. ve sizin devamlı reklamınıza gerek kalmadan.. mallarımız kendini satar..
bu konuda iddialıyım..güveniyorum.. dünyaya satıyoruz çünkü..
 yedek parça ve servis ağını da biz sağlıyoruz.. burası verimli ve işlenmemiş bir pazar.. ilk adımı bekir bey ile attık,ikincisini de sizinle atmak isteriz..

irem-- peki,konuşuruz mr.akira.. ürün,marka vs. tanıtım broşürlerinizi ,genel bilgileri gönderin bana..  (kartımı verip) arayalım birbirimizi..


mr.akira--( yanındaki arkadaşlarından da kartvizitleri aldı ve bana uzattı)
elbette,irem hanım.. mr.blaunta.. önerdiğiniz bankanın adını söyleyecektiniz,bizde duyabilir miyiz.. çalıştığınız,güvendiğiniz hangisi öğrenelim..

cafer-- (gülerek) evet,çok iyi olur.. bizde ,bayilik için görüşeceğiz ya.. aklımda bulunsun..

irem-- (bekir beye gülümsedim ,mahmut bey hala çeviriyor.. )
bütün bankalarımız iyi ve güvenilir aslında.. en son, xxx bankla çalışmaya başladım.. çok memnunum.. merkez ve şubelerindeki müdürleri .. personeli son derece anlayışlı ve yardımcı..
dolar - markın yanına.. riyal - yen hesabı da eklemek isterim beyler..

bizde çalışmak isteriz ,dedi hepsi..

bekir-- (mahmut beye bakıp,gülerek ) komşu dediğimi çevirme de..
özcan beye cevap vereyim..
mahmut-- buyrun..

bekir-- özcan bey,dün ben xxx bankasını aldım.. iremin bedelsiz istediği bankanın % 1 hissesiydi.. bu bücür var ya,çok yaman çok..
şimdi de mevduat kazandırıyor bana.. kendisi de kazanacak,tabi..

özcan-- iş hacmini ,sürekli ticari faaliyeti düşünürsek..  sizin kazanacağınızın çok daha fazla olduğu aşikar..
yamanlığını,kötülüğe kullanmamasını taktir edip.. ortağınızla gurur duyuyorsunuzdur.. değil mi bekir ağa..

bekir--(güldü )  elbette duyuyorum..  ortaklığı,kabul etsin diye neler yaptım.. bir bilsen.. sadece anarla ihracatı vardı,ilk tanıdığımda..
sağ kolum olarak transfer etmek için..  hiç kimseye yapmadığım teklifi sundum.. "tok ağırlaması güç olurmuş.. yoluma altın döşesen fikrim değişmez ,kendi işimi bırakıp.. çalışanın olmam.."  dedi,reddetti beni....
  tuna da..  fırçalayınca..  beraber çalışamayacağımızı anladım..

irem-- hiii.. tunaa.. delirmiştir şimdi..  (ayağa kalkıp..) kusura bakmayın.. ben telefon edeyim.. nişanı unuttum..

tuna tam o sırada.. binanın camlı kapısından içeriye girdi.. duş yapıp,spor  giyinmiş.. tıraş da olmuş.. gülümseyerek yaklaştı yanımıza..

tuna-- neredesin senn..
irem-- burdaa..

güldük..