Translate

26 Nisan 2013 Cuma

1728.bölüm..


bekir-- tuna beye yok diyememişsiniz.. ortak olacağız,ireme  yok ..diyebilir misiniz..
tuğrul-- bu ağır oldu,on ikiden vurdun bekir ağa.. (bana bakıp) ona hiç bir şartta yok diyemem.. isteği ,emirdir..yaparım..

irem-- estafurullah abim.. sağolasın.. minnettar olurum.. ama bekir ağanın beni böyle öne sürüp, emrivaki yapması.. ona pahalıya patlayacak,emin ol..
tuğrul-- hiç şüphem yok..

kahkahalarla güldüler..

bekir--  burada kendi işimiz için, uğraşıyorum.. destek olsana bana..

irem--niyetinizden  haberim olsa,ben abime rica ederdim.. belki fabrikayı bile
yapardı ama şimdi iş değişti.. İstanbulda bitirdiğiniz işin % 1 ini istiyorum.. bedelsiz..

çetin-- nee..
bekir-- vay vicdansız.. % 1 çok..  nasıl vereyim..

irem-- gelemeseydiniz, kayıpların daha çok olacaktı bekir ağa.. işimiz için uğraşmadığımı söyleyemezsin.. hem gelebilecek döviz cinsinden mevduatları da düşünürsen ,verirsin bence..

maruf-- ne istiyorsun irem.. pazarlık konusu nedir..

irem-- başka bir konuda konuşuyorduk maruf..
rekin.. burada hangi bankayla çalışıyorsunuz..
rekin-- xxx bankasıyla.. öneriniz mi vardı..
irem-- evet.. bekir bey cevap versin.. söyleyeceğim..

çetin bey,bekir beye aktarınca..

bekir-- peki,kabul..
irem-- (gülümsedim ) kaz gelecek yerden,tavuğun esirgenmeyeceğini nasılda biliyorsunnn.. anlaştık..

bir kahkaha daha yükseldi ki.. hiç sormayın.. abim.. özcan ,ercan ve mahmut bey koptular resmen..

*******
abimle vedalaşıp,arabalara bindik.. mr.smith in binasına gittik..
helikopter pisti ve  çevre düzenlemesine bayıldılar..
binanın içi ,son derece zevkli ve ihtiyaca göre  dekore edilmiş..
 son katta, yönetim kadrosunun odaları  için çalışılıyormuş..

kumanda- yayın odaları.. toplantı salonları ..reji odası çok etkileyiciydi.. tv yayını da yapılacakmış.. tüm dünya ..uydular aracılığı ile izlenecekmiş..
tvlerin ebatları ve fazlalığı dikkat çekiciydi doğrusu..
mr.smith özellikleri,gururla anlattı..
 özcan bey,çay istemiş..  ilk girişteki rahat koltuklara oturduk artık..

maruf-- harika olmuş,mr.smith..çok beğendim..
mr.smith-- teşekkür ederim,maruf bey..  tam olarak bittiği zaman
daha güzel olacak.. özellikle istediğim kişiler burada olursa.. çok memnun olacağım..

ben gülümseyince..
zübeyde-- irem istediği sen misin..
irem-- evet .. özcan bey ,radyoda sınırsız ve süresiz staj imkanı tanıdı bana..  planlarımı da gerçekleştirirsem.. ileri bir tarihte olabilir diye düşünüyorum..
çetin-- planlarınız, radyonun yada bbc nin % 1ini almayı kapsıyor mu..irem hanım..

güldük..

mahmut-- ama hakkını yemeyelim,strateji mükemmeldi..
ercan-- bence de..
özcan-- iş neydi ki, % 1 e razı oldunuz irem hanım..

irem-- stratejimi beğendiğiniz için ,sağolun..
işi bekir bey uygun görürse söylesin.. özcan bey.. daha dün gerçekleşti.
belki sakıncası vardır..
ben çetin beye cevap vereyim.. mahmut bey,rica etsem çevirir misiniz.. onlara da ayıp olmasın..

mahmut-- tamam..