Translate

26 Nisan 2013 Cuma

1727.bölüm..


rekinin arabasında,zübeyde,maruf ve cafer bey oturuyorlar..
diğerleri de arabalarda beni bekliyorlar..

irem--(cama yaklaşıp) maruf, zübeyde benim yanıma gelsin..
maruf-- (gülerek ) bana borçlanırsın..
irem-- (güldüm ) olsun,ödemesi kolay.. nasılsa.. bademli ,cevizli kakaolu.. seç birisini..
maruf-- onu sana bıraktım da,ben asıl benzinlik istiyorum..
irem-- hah hah hah.. (kapıyı açıp,zübeydenin elini tuttum.. ) şimdilik kekle idare et,maruf.. (indirip,kapıyı kapattım ) nezaketen sormuştum,aldım işte.. hıhh.. gel canım..

maruf--cafer--rekin-- hah hah hah..

arabama oturduk.. kemerler takıldı.. arabayı çalıştırdım..
zübeyde-- iremm.. marufa bunu dediğine inanamıyorum..
irem-- bir söyleyen olmalı,hayatım..

ercan bey,mahmut bey ve çetin bey şöför koltuğundalar ..üç arabaya da,
elimle gelin diye işaret edip,hareket ettim..

zübeydeyle gülerek,konuşarak şehir turu yaptık.. dediğim heryerin önünden geçtim,arkadakiler bilgi vermişlerdir nasılsa..
...rekinin inşaatına nasıl gittiğimizi anlamadık bile.. abim sahiden şantiyeyi kurmuş..  en az elli kişi arı gibi çalışıyordu.. herkes indi arabalardan...

birisi "durun, inşaat sahasına giremezsiniz burası gezinti yeri değil.. özel mülktür" dedi..
abim görmüş bizi.. tulumlu baretli,eldivenli çizmeli geldi yanımıza..
tuğrul-- kerimmm,yanlış kişileri durdurmuşsun.. onlar girebilir.. hoşgeldiniz,buyrun..

rekin-- hoşbulduk tuğrul bey..
irem-- kolay gelsin abim..
tuğrul-- sağol,gelin..
tanıştırdım.. elim kirli diyerek tokalaşmadı.. selamlaştılar..

mahmut-- komşum,daha iki gün önce.. hiçbirşey yoktu burada.. tebrik ediyorum seni..
bekir-- işin ehli olunca,gecikmemesi gerektiğini biliyor tabi..
tuğrul-- sağolun,benim ve rekinin zamanı az olunca.. 7/24  üç vardiya çalışıp bitireceğiz.

maruf--( etrafına bakıp ) etkilendim doğrusu..
mr.smith-- irem hanım,abinize pist için teşekkür ettiğimi söyler misiniz..her aşamasıyla, o ilgilenmiş..

söyledim.. rica ederim dedi.. hep beraber araziyi gezdirdi bize..  nereye..ne yapılacağını anlattı..

mr.akira-- çetin bey.. fabrikayı beyefendi mi yapacak..
çetin--bekir bey,fabrikayı tuğrul beyin mi yapacağını soruyor..

bekir-- tuğrul bey, başka yerde çalışıyor da.. bize zaman ayırırsa ,neden olmasın..
tuğrul-- isterdim de,malesef  zamanım yok bekir bey..
Mersin limanında bir yer yapıyoruz.. teknolojik donanım yerleştiriliyor şu anda.. firma bize bir ay izin verdi..
rekin ve tuna isteyince yok diyemedim.. o nedenle ekip halinde buradayız..
28. gün teslim edip..iki gün dinleneceğiz.. inşallah..  ama isterseniz
önereceğim ,konusunun uzmanı serbest çalışan arkadaşlar var..

bekir-- size kolay gelsin..  fabrika yapımı uzmanlık istiyor..
çalıştığımız arkadaşlar vardı da.. uzakta iş almışlar,gelemiyorlar.. önereceğiniz adları alalım da.. siz de,kontrol mühendisliğini  yapın bari..
tuna beye yok diyememişsiniz.. ortak olacağız,ireme  yok ..diyebilir misiniz..

tuğrul-- bu ağır oldu,on ikiden vurdun bekir ağa.. (bana bakıp) ona hiç bir şartta yok diyemem.. isteği ,emirdir..yaparım..

irem-- estafurullah abim.. sağolasın.. minnettar olurum..
ama bekir ağanın beni böyle öne sürüp, emrivaki yapması.. ona pahalıya patlayacak,emin ol..
tuğrul-- hiç şüphem yok..

kahkahalarla güldüler..