Translate

26 Nisan 2013 Cuma

1726.bölüm..


anar-- irem hanım,ben sabah fabrikayı aradım ve özel nedenlerle ayrılacağımı bildirdim.. yönetim kurulu toplanmış.. yardımcım geçici başkan,sıfatıyla.. aradı ;
gitme,neden ayrılıyorsun..istediğin ve yapılmayan birşey mi vardı dedi..
hayır,kötülükle ayrılmıyorum.. gitmezsem evlenemeyeceğim,beni affedip..anlayın dedim..
son olarak ; bağlantısını yaptığımız mısırlar ve yer fıstıklarıyla ilgili
 bir değişiklik olup,olmadığını sordu.. yok dedim..
size sormadım da,yoktu değil mi..

irem-- yok,sözümüz sözdür.. hakkınızda hayırlısı olsun anar.. iyi yapmışsın..

bekir-- niye işten ayrılacağını  bana söylemedin,irem.. hiç haberimiz yok..
yasemin kızım,çevir dediklerimi..

yasemin-- peki.. irem hanımın suçu yok bekir bey.. bir yerden haber beklediğimiz ve henüz  ayrılmadığından,kimseye söylememiştik daha..
bekir-- anladım.. anar, işlerimin koordinatörü.. yönetimin üç numarası.. olur musun.. çetin İstanbulda,sen burada çalışırsın.. ne diyorsun..

yasemin çevirince..
anar-- (şaşkınlıkla ) olurumm.. da,ne yapacağım..
bekir-- çetin anlatır,sana.. hayırlı uğurlu olsun.. yeni işin..
anar-- sağolun.. bekir bey.. beklemiyordum,çok şaşırdım..

herkes kutladı tebrik etti.. yasemin de,çok sevindi.

 songüle yardım için.. herkes  ayaklandı.. mutfağa taşıdık masadakileri..
melis,liz,derya kahve yaparlarken.. çetin beyden bilgi aldı anar ve yasemin..
bekir beyle,göz göze geldik.. ikimizinde gözleri nemliydi..
ayça hanımın da selamı varmış.. teşekkür ediyormuş..

zübeydeyle diğer misafirlerimle konuştuk,onlarda birbirleriyle kaynaştılar.. . kahvelerimizi de içtik, serinlikte..
saat beş olmuş.. melis,yasemin.. anar,sam.. turgut..derya,said..liz,kevin gittiler..
hanımları kuaföre bırakıp,kendileri de anarla tıraşa gideceklerdi..

mahmut-- bekir bey,özcan beyle sizi götürmeyi teklif ediyoruz..
bekir--mahmut bey,arabamız var da..  irem ?

irem-- sevgili misafirlerim.. ben ev sahibiyim ama bekir beyle konuşurken..
hep beraber bir şehir turu yapalım demiştik, eğer kabul ederseniz seviniriz.. mr.smithin merkezini,mr.blauntun  iş yerini,inşaatını..
saidin ,kevinın iş yerini.. samin yatırımını.. mahmut beyin fabrikasını ve bekir beyin fabrika alanını görmüş oluruz.. ne dersiniz..

tamam,gidelim dediler..

*******


irem-- (mutfakta )songül,canım.. sağol,ellerine sağlık.. çok yoruldun..  sende kuaföre git hadi. ( gönlümden kopan parayı cebine koydum..)
songül-- buna gerek yoktu,irem hanım..
irem-- vardı,canım.. bekliyorlar,bir yukarıya çıkmam lazım.. görüşürüz..
songül-- görüşürüz..


kendime çeki düzen verip,çantamı anahtarlarımı alıp indim aşağıya..
kapı,pencereleri kapatıp.. kilitledim.. herkes arabalara binmek için
sokağa çıkınca.. kurtların mamasını ,suyunu da verip.. demir kapıyı kilitledim..

rekinin arabasında,zübeyde,maruf ve cafer bey oturuyorlar.. diğerleri de arabalarda beni bekliyorlar..

irem--(cama yaklaşıp) maruf, zübeyde benim yanıma gelsin..
maruf-- (gülerek ) bana borçlanırsın..