Translate

24 Nisan 2013 Çarşamba

1724.bölüm..


bekir-- nişanlanacak gençler,sizi burada görmeyi beklemiyordum doğrusu.
said çevirdi..
anar-- ben ne oldu bilmiyorum,yasemin hadi dedi geldik..
irem-- yasemin,hayırdır.. canını mı sıktılar,yine..

yasemin-- yok yok.. kıyafetimi aldım,barbarayı otele bıraktık..bekir beye uğradık.. ve eve döndük..
şule hanımla,ilter beylere  çay pasta,börek çıkardım..hep beraber oturduk,konuşurken..  şebnem çağırdı..
 adetmiymiş,annemin adağı mı varmış tam bilmiyorum.. mevlit okunacakmış,dinleyecekmişiz..
işin aslı,evden kaçtık irem hanım.. suçu da size attım,malesef.. bize ihtiyacı varmış.. diyince,sesleri çıkmadı..

sam--barbara kim..
bekir-- dinleseydiniz sanki.. kötü birşey değildi nasılsa.. annenin içinden gelmiş demek ki..

yasemin-- haklısınız,sürükleyişime anar da pek mana veremedi..
elbette kötü değil ama nur içinde yatsın,babamın vefatından sonra dinleyemiyorum.. çağrışım yapıyor.. çok zor atlattım o psikolojiyi..
bugün bambaşka bir ruh halindeyim.. dayanacak hiç gücüm yoktu.. bekir bey..

sessizleştiler bir anda..
sam-- barbara kim,söylesenize..
anar-- ikiz kız kardeşim, sam..

bekir-- benn.. özür dilerim..
yasemin-- rica ederim..

irem-- (yaseminin beline koydum ,kolumu ) iyi yapmışsın,canım..
bak ne mutlu sana ki.. gelecek yerin ve elini tutacak,birisi var..
dostlarınız davetiniz üzere , geldiler.. sevip,seviliyorsunuz.. bu herkese nasip olmaz.. o anıları geride bırakıp,geleceğe umutla bakma zamanıdır.. güçlü ol.
kınada ağlaşırız,şimdi seni neşelendireyim diyorum.. ne dersin..

yasemin-- sağolun.. çok iyi olur.. zor tutuyorum kendimi..
irem-- sakın ha,bırakma..
maruf,sam kalabalıkta konuşabiliyormuş bak.. barbara kim diyebildi..
anar-- öğrendi ve sormaktan vazgeçti değil mi sam..
sam-- aynen öyle.. ikizinse sana benziyordur,ilgilenmiyorum..
anar-- hah hah hah..
kevin-- sam,onun seninle ilgileneceğini nereden çıkardın.. akşam yalvarırsan,çok gülerim..
anar--yasemin-- bende..
cafer-- merak ettim,barbarayı.. candan hanıma benziyor mu,irem hanım..

irem--yorum yapmayayım,kişinin bakışına göre değişir.. cafer bey.. akşam görürsünüz..  (iki tahta kaşık aldım ,ritm için ..)hadi ,oynayın bakalım..
mutfak bunu da görsün..

Bahçe duvarından aştım
Sarmaşık güllere dolaştım
Öptüm sevdim helallaştım
Yanıyorum yanıyorum hele

Mayii oldum gonca güle
Acem şalı ince bele

Bir bakışta yaktın beni
Dert ile bıraktın beni
Yaktın beni yaktın beni
Yanıyorum yanıyorum hele

Mayii oldum gonca güle
Acem şalı ince bele

Yeter naz eyleme bana
Gel göreyim kana kana
Aşık oldum gülüm sana
Yanıyorum yanıyorum hele

Mayii oldum gonca güle
Acem şalı ince bele

http://www.youtube.com/watch?v=YEQmqS_GswI

Sevda olmasaydı da
Gönüle dolmasaydı
Dünya neye yarardı da
Güzeli olmasaydı

Nar tanesi tanesi de
Seviyom nar danesi
Güzellerin içinde de
Sevdiğim bir tanesi

O yar zülfünü tarar da
Gönül dengini arar
Bu dünyada sevmeyen de
Ahrette neye yarar

Nar tanesi tanesi de
Seviyom nar danesi
Güzellerin içinde de
Sevdiğim bir tanesi

Sevda ömür çürüdür
Has bahçenin gülüdür
Sevmeyeni neyleyim de
Sevenim sevgilidir

Nar tanesi tanesi de
Seviyom nar danesi
Güzellerin içinde de
Sevdiğim bir tanesi

şarkıya başlarken.. zübeyde,rekin ve çetin bey de geldiler ve katıldılar bize.. aman bir coştular,bir oynadılar karşılıklı.. turgut,rekin,çetin bey..
kevin,liz.. sam mr.smith.. ercan,özcan ,bekir bey.. japonlar..
melis,yasemin anar,derya,said.. zübeyde,ben.. mahmut bey.. songül,emir cafer..  döktürdük tam manasıyla..

bitince çok alkışladılar,çok.. iltifatlar edilirken.. yasemin de teşekkür etti..
irem-- sağolun.. yemeği her yerde yiyebilirsinz de.. bu öğlen eğlencesini ,hiç bir yerde bulamazsınız..
yemekleri hazırladınız,bende size şarkı söyledim.. yaseminin sayesinde..
şimdi yemeğimizi yiyelim buyrun.. mr.blaunt,çetin bey hoşgeldiniz..
hoşbulduk dediler..

irem-- zübeydemm ,hoşgeldin hayatımm..
zübeyde-- çok hoşbuldum,bu nasıl güzel karşılamaydı iremm..

. son derece şıktı yine.. biz zübeyde ile sarılırken..

bekir-- sen inanılmazsın,yemin ederim..
irem-- biliyorumm..

özcan -- ne kadar güzelmiş sesiniz.. onun sınavına da girseniz,kesin kazanırsınız..

mahmut-- tuna bey ve biz dostları irem hanımı paylaşmak istemiyoruz özcan bey..
özcan-- hımm.. anladım..

maruf-- bize söylediği de,sayılıdır.. tuna bencillik yapıyor..
irem-- (zübeydenin elini tutup,marufa döndüm..gülerek ) senn,kocama bencil mi dedin hıı..
maruf-- (güldü ) daha neler,ağzımı bile açmadım..
irem-- iyiii, bende öyle tahmin etmiştim..

gülerek ellerimize hazırlananları alıp, dışarıya çıktık..