Translate

24 Nisan 2013 Çarşamba

1720.bölüm..


mahmut-- haklısınız..bazen de düşünemiyor insan..
 akşam ,bekir bey bize münibüsleri tahsis etti ama biz davet bile etmedik
adamı.. çok ayıp oldu diye özcan bey ve mr.smith çok üzüldüler..
sabah ziyaretine beraber gidelim demişlerdi..
gittik; gayet güzel karşıladı,gelmiş kadar oldum ..üzülme smit üzülme ,
gelemezdim zaten.. dedi..
kalabalık yabancı misafir grubu gelince, biz kalktık.. onlar radyoya gitti, bende buraya geldim..

irem--iyi yaptınız mahmut bey..

aşağıdan sesler gelince,izin isteyip  yerime geçtim.. monitörü açtım..
anar ,yasemin,turgut,sam.. gelmişler..melisle şen şakrak konuşuyorlar..
mikrofondan seslensem,mahmut beye ayıp olacak.. sam ve anarı da davet etmem gerekeceği için.. mahmut beye bir dakika diyip..
aşağıyı aradım..

turgut açtı..
turgut-- bahadır holding buyrun..
irem-- turgut benim,adımı söyleme.. mahmut bey ile görüşüyorum,diğerlerine ayıp olmasın.. madem geldin,senden birşey istiyorum..

turgut-- tabi efendim,buyrun.. not alıyorum..
irem-- güngör beyin,ana bayiliği için.. gereken konuşmaları yap..bir an önce
bayiliği hayata geçsin.. acil..
turgut-- anladım.. iş hacmi ne kadar olacak..
irem-- ana bayi diyorum.. tavandan bağla.. kurulacak bir fabrika ,tüm malzemesini oradan alacak.. tamam mı..
turgut-- tamam.. şimdi arıyorum..
irem-- sağol.. uğramak amaçlı mı geldiniz.. görüşmek mi istiyorlar..

turgut-- ikinci seçenek daha uygun.. öyle yapalım..
irem-- anladım.. çalıştır onları.. görüşürüz..
turgut-- elbette.. hoşçakalın..

gülerek kapattım ve mahmut beyin karşısına gelip oturdum..

irem-- kusura bakmayın,mahmut bey.. buyrun sizi dinliyorum..
mahmut-- estafurullah,ne kusuru.. iş beklemiyor..
irem-- evet,öyle.. pratik yapma açısından..  ingilizce konuşmamız mümkün mü mahmut bey..
mahmut-- (gülümseyerek ,ingilizce konuşmaya başladı ) tabi ki.. genel bir bilgi vereyim önce..

inegölde kurduğumuz mobilya fabrikası , üretime başladı..
ilk etapta merkezlerdeki toptancılara ,ürünü tanıtmak için veriyoruz..
araştırması yapıldı ama piyasanın ihtiyacını ve hacmini gördükten sonra
İstanbul,İzmir,Ankara ve Adanada büyük mağazalar açmayı hedefliyoruz..
bir kardeşim daha önceden tecrübeli bu konuda.. yine paslaşacağız da..
yönetim onda.. bütçesi de ayrı..

hara yine devam edecek,o  işten ziyade.. hepimizin tutkusu.. onunla da bir kardeşim ilgilenecek..

  mağazaları hem mobilya tanıtımı,hemde kumaş satmak için kullanmak istiyorum..
 philipten aldıklarımı bitirmek amaçlı.. yarı fiyatına satış yapıp.. yeniden düzenleme yapacağız,sadunla..
eski elemanlarım çalışacaklar da,orayı yönetebilecek bir kişi arıyorum.. önerilerinize açığım..