Translate

24 Nisan 2013 Çarşamba

1719.bölüm..


cengiz beyle beraber oturdular.bende deryaya gülümseyerek,vahide hanımın odasına girdim..

desteli paraları.. iki büyük  zarfın içine yerleştirdim..
birde poşete koydum.. x.xxx.xxx lira aldım diye not yazıp.. kasayı kapattım..

içimden ;ağır olmuş,adam bu kadar parayı sokakta taşıyamaz.. derya
götürsün diyerek çıktım odadan..

deryaya bakarak.. "cengiz beyi götürür müsün derya "
tabi diyerek kalktı.. çantasını anahtarını alırken..  bende yanlarına gittim..

irem-- buyrun cengiz bey.. hayrını görün..
cengiz-- ( kalkıp aldı elimden) amin.. çok teşekkür ediyorum..
irem-- rica ederim.. derya götürecek sizi.. bir saat sonra,buluşacaktınız..
hatırlatayım dedim..
cengiz-- tamam.. sağolun.. iyi günler..
irem-- güle güle..

tokalaştı,ikimizle de..deryayla beraber gittiler..


melis-- irem hanım,merhaba..
irem--(döndüm arkamı ) merhaba melis hanım.. hoşgeldiniz de,hayırdır..

melis--(gülerek ) hoşbuldum.. biz dün akşam, hep beraber evlere bakmaya gittik.. çok beğendik ama zaman olmadığından,temizlenmeden taşınacağız mecburen dediler.. içime sinmedi..ben yaptırırım ,sizde eşyanızı getirirsiniz demiştim..   şimdi eşya taşıyorlar.. anahtarları teslim ettim ve belki bir  faydam olur diye geldim...

irem-- sağolun melis hanım.. yardımlaşmanızı görmek çok güzel..
derya gelinceye kadar,beklersen sevinirim..

melis-- olur, beklerim.. mahmut bey, çay içer misiniz.
mahmut-- zahmet olacak size..
melis-- ne zahmeti..
irem-- mahmut bey,buyrun odama çıkalım..
mahmut-- peki..


biz odama çıktık..

bardağı,kül tablasını tepsiye koyup.. masanın üstüne bıraktım.. oturdum karşısına.. nasılsınız,dedik birbirimize..
melis çayları ve kurabiyeleri getirdi.. boş bardakları alırken

irem-- melis hanım,songül ne yapıyor..
melis-- yemek yapıyor.. derya hanım da geldi ama ben gitmiyorum..
irem-- peki,nasıl istersen.. sağol..
melis-- sizde..

odadan çıkınca..

mahmut-- elemanlarınızın hepsi birbirinden iyi.. maşallah.. ama beraberlik ruhu sizden kaynaklanıyor bence..

irem-- belki etkim vardır da.. tatil günü yapmayan da,yapmaz.. ben gelmeyin dediğim halde gelmişler ,sağolsunlar..

mahmut-- haklısınız..bazen de düşünemiyor insan..