Translate

24 Nisan 2013 Çarşamba

1721.bölüm..


mahmut-- bildiğiniz gibi.. xxx sanayi dokuma fabrikasını aldım..aklınıza gelen,
 her çeşit kumaş üretilip .. dünyaya pazarlanıyor..  yirmi ülkeye,yüz tır ile servis yapılıyor.. yönetim kadrosu ile tanıştım, konusunun uzmanı on müdür var..  son teknoloji ile üretim kesintisiz devam ediyor..

taşımayı necati bey,bir şirkete yaptırıyormuş.. onlarla da tanıştım,anlaştık..
 devam edeceğim,şimdilik..
size , fabrika için.. yarı yarıya ortak olmayı teklif ediyorum..
 yatırım yaptım.. ben anlamam.. bana ihtiyacınız yok vs.diyerek..
ne olur itiraz etmeyin.. size ortaklığı minnet duygusuyla teklif etmiyorum..
iletişiminizle,fikrinizle.. satış pazarlama ve geliştirmeye katkınız olacağına.. inanıyorum ..

 philibe de.. yüzde bir ve  genel müdürlük teklifinde bulundum..
istersen kumaşını benden alıp.. ihracatına da devam edersin..sorun olmaz dedim..
hiç birşey söylemedi.. sizin düşüncenizi öğrendikten sonra,cevap verecekmiş..

irem-- (ingilizce olarak )teklifiniz için, sağolun mahmut bey.. inşallah herşey gönlünüze göre gelişir.. kazancınız bol ve bereketli olur.. dedikten sonra..
ortaklık için talep edeceğiniz miktarı ve ortaklık halinde..  beklentinizi öğrenmek istiyorum..
yani fabrikanın zaten satış sipariş,pazarlama bölümü ve iletişim kuracak elemanları var.. ben ne yapacağım,sipariş alıp size mi bildireceğim..aydınlatın beni..

mahmut-- önce altı ay boyunca hiçbir beklentimin olmadığını ,söyleyeyim..
yatırımlarınız işlesin..  okul,sınav-radyo , işleriniz bir yoluna girsin..
sonrasında görevlendireceğiniz elemanlarla yurt içi/dışı fuarlara katılıp.. bastıracağımız katolog,kalem,takvim.. anahtarlık vs. gibi ürünlerle..
 reklamımızı yapın.. o iş,sizin olsun..
yada diyelim ki,halihazırdaki tır filosunu.. bir yıl sonra.. kadrosuyla alın ve bahadır holding olarak nakliyemizi  siz üstlenin..

irem-- (gülerek ) nakliye beni aşar.. philip her detayla,ilgilenmemiş olsa.. yapmazdım/yapamazdım.. zor,tehlikeli ve çok masraflı..
philip için girdim bu işe.. ikimizde çok güzel para kazandık..
şimdi sam'in mallarını getirdiğimiz için.. daha  rahatım,nankörlük edemem ama bilgim olmadığından.. tercih etmezdim..

philibe sunduğunuz teklifler güzel,kaçırmasına neden olmam..engellemem..
yaşlı,yorgun rahat eder.. isterse ben ihracatını yapmaya devam ederim..
biz aramızda konuşur.. her şartta anlaşırız..

sizde çok düşüncelisiz ve zorlanacağım konusunda haklısınız..
dediğiniz gibi kısa zamanda yeni işlere girdim..  adapte sürecindeyiz..
..  işimin aksamadan devam etmesi için.. elemanlarımın yetişmesi ve kaynaşması benim  açımdan önemli..  okula giderken.. aklım rahat olmalı.. akşam dönüp,incelediğimde.. pişman olmamalıyım..
yeni bir işe.. beni  geliştirecekse ve başaracağımı düşünüyorsam girerim..  açıkcası şu an,çok emin değilim..
 benim anlayışıma göre..  altı ay,katılımsız ortaklık olmaz..
miktarı duyayım ve size kesin cevabımı akşama vereyim.. mahmut bey..

mahmut-- acele etmeyin.. philiple, tuna beyle konuşun.. cevabınızı beklerim ben..

irem-- (gülerek ) ben istemediğim için,kimseyi de bekletmem.. evet?

mahmut-- ................