Translate

18 Nisan 2013 Perşembe

1715.bölüm..


tuna-- görmedi canım.. telefonla konuştuk.. "fatmaların evi pazar günü bitecek.. rekinin yeri için de,şantiyeyi kurdum..kalacak yerler ayarlandı..
artezyen kuyusundan su fışkırıyor maşallah... elektrik de bağlandı..
kazık temel çakılıyor..depreme karşı güçlendirmeyi de yaptık.. demirler hazırlanıyor.. tüm malzemeler geldi..
pazar günü beton karma makinasıyla , zemine beton dökeceğiz..
artık betonla,çiftliğin yolunu da yapayım mı" dedi..
bende büyük araç geçeceği için,boşuna olur.. yapabiliyorsan,çakıl döktür de.. çamur olmasın ..
bizim inşaat biterken, layıkıyla yapılır..iki masraf yapamayacağım dedim..

irem-- rekinle ortaklığın ... üç günlük fabrika satış miktarı..
 orana göre eski banka hesabıma yatırılmış.. dökümü de,faksla geldi..
allah bereket versin.. üç günü baz alırsam,bir ay sonra.. tüm krediyi kapatabilirim..
ihtiyacın varsa söyle..

tuna-- yok canım,sağol.. hayırlı ve bereketli olsun.. iki ay demiştin.
pay dağıtacağın için ,hiç sıkıntıya girme bence.. biriksin de.. altın alıp, sattıklarımızın yerine koyalım..

irem-- olur.. tunaa,figenin işi kabul edip gelmesi.. senin emeğini boşa çıkardı değil mi..
tuna-- yok canım,öyle düşünme.. ben ona bir yol çizmiştim..
imkanı bulunca değerlendirmiş,doğal olarak.. tercih ve seçim onun..
daha iyi olur inşallah.. ama orada kısa bir süre çalışmamış olsa.. bekir bey teklif etmezdi.. boşa gitmedi yani..

evin önünde park edip.. yukarı çıktık..
**********
sabah saat dokuz gibi uyandırıldım.. hem tunanın,hem krebin kokusu dayanılmazdı.. kahvaltıyı,salon masasına hazırlamış..
kucakta gidiyorum,kocam gözümün içine bakıyor.. hiç keyfim yerinde olmaz mı..
mutluyum.. bende onu şımartıp,kahvaltısını ellerimle yedirdim.... mest oldu..   keyif çaylarını  içerken..  koşup,çantamdan  sigara getirdim.. yaktık..

irem-- diyorum ki.. kıyafet götürmeyelim.. gelip giyiniriz..
hatta yapabilirsem,biraz erken gelmek istiyorum..
sen okula gidecek misin.. hem cumartesi ,hem bayram..

tuna-- gideceğim de.. okula değil,başka yerde toplanacağız....
işleri yoluna koyduk.. orhan abi dünde geldi.. ben dönünceye kadar,galip beyle beraber çalışacaklar..
ben altı gibi gelirim.. kıyafet götürmeyelim  de.. sen nasıl erken geleceksin, onu bilmiyorum.. mr.smith,sam..bekir bey.. tur,iş adamları tanıştırması desem yeter herhalde..
irem-- ne yapalım,planlı olacağız.. yanlızım da,mahmut beyle konuşup.. çıkarım..

tuna-- ne demek yanlızım.. niye gelmiyorlarmış..
irem-- ben dedim canım.. şule,ilter ev taşıyacaklar..
melis,bedri bir gün tatil.. vahide hanım,derya,yasemin.. turgutta nişan için çalışacaklar..  kızın kıyafeti bile bugün alınacak..

tuna-- off..
irem-- ay tafranı sevsinler senin.. eline sağlık,aşkım.. (tepsiye kahvaltılıkları koyarken )
tuna-- afiyet olsun.. sen giyin,ben kaldırırım.. abini aramayı da,unutma..
irem-- tamam..