Translate

18 Nisan 2013 Perşembe

1714.bölüm..


erol-- hah hah hah.. kız bi sus,bi sus. yarın sana bir zarf  gelecek, isim farklı ama ben gönderdim..

irem--sen şaşırdın mı,yazdığın neyse söylesene..
 erol--  zaman yok.. mektubu tunayla okuyun.. sonra  içerikle beraber zarfı da,yak..  ve yazılanlardan annen dahil hiç kimseye bahsetme.. anladın mı..

irem-- anladım.. başın dertte mi..
erol-- hayıırr..nuriye ne dedin sen..
irem-- oğlunu bırakıp gitme ,değmez.. dedim..

erol-- (gülerek ) sözünü tutmuş.. vee.. gitmekten vazgeçmiş..
irem-- (durdum,gözlerimi açarak ) neee.. yemin et..
erol-- vallahi.. gitte,söyle o cadıya..kıymetini anlasın dedi..

yanaklarını tutup.. bir o yana,bir bu yana çevirerek.. öptüm öptüm öptüm... sarıldım boynuna sonra da..

irem-- dayımmm.. sağol.. allah da seni sevindirsin.. inşallah..
erol-- amin,hepimizi..
irem-- (gülerek )şimdi burada zıplamayayım değil mi..
erol-- (güldü ) cık,zıplama..
irem-- amaa seninle karşılıklı çiftelli oynayabiliriz.. (elimi kaldırıp,orkestraya )
çiftetelli istiyoruz..

erol-- iremm,kocanla oyna..
irem-- kırk yılda bir yakalamışım seni.. yiğenlerinle ,şöyle bir döktür erol bey.. benim,zuhalin.. ergünün,nurinin hülyanın,hayalin.. nişanında,nikahında,düğününde hiç oynama imkanımız olmadı..  hadi ne olurrr..
erol-- ahh ah.. iyi hadi oynayalım..

ergün,ali,zuhal ..hayal ,dayım ve ben.. harika oynadık..
sonra eşlerimiz  ve diğerleri geldiler..  kocaman bir aile gibi.. olduk yine..

bir ara dayım kayboldu.. etrafıma bakarken.. anneannemle birbirlerine sarılmış olarak gördüm.. biz coşmuş final yaparken.. gittiğini fark etmedim tabi..

**************

vedalaşılırken.. gidecek varsa götürelim dedi tuna.. sağolun,yok..ayağınıza sağlık dediler..
çıktık dışarıya.. arabalarımızın yanında konuşuyoruz..
anarla yasemin onları da davet etmiş.. abimlere bize gidelim dedim..
evimiz var ya gelin.. dedi.. yasinlere de baskı yaptık,gelecekler.. isterseniz sizde
villaya gelin giyince.. güldüm..
yarın çalışacağım ama gece gelmeye gayret ederiz.. dedim..
tamam dediler.. arabalara binip.. hareket ettik.. ben kullanıyorum..

tuna-- aşkımm.. ben kullanayım istersen..
irem-- yok canım.. yakın zaten..
tuna-- hüseyin bey,iş makinalarını almış.. dolaylı haberin kaynağını da öğrenmiş..
 kütüphane ve spor kompleksi için haber ver,temeli kazmak benden ..sakın,başkasını çağırma dedi.. peki,sağolun dedim..

irem-- abim seni nerede gördü.. söylüyordu ya..
tuna-- görmedi canım.. telefonla konuştuk..