Translate

15 Nisan 2013 Pazartesi

1710.bölüm..


irem-- bu olaydan, anar ne zaman haberdar olacak.. başvurusu yok.. bende senin yönetimine birisini yerleştirmiş gibi, algılanmak istemiyorum.. anar dahil,ilişkili
olduğum düşünülmemeli..
bekir-- tamam,nişanda bir yolunu bulup.. ben teklif ederim..
güngöre kablo bayiliğini verecek misin..

irem-- ana bayilik vereceğim.. dört ay dedi ya..

bekir--hemen  yap da.. kabloyu ondan alayım.. para kazansın..
lastik fabrikasının malzeme,makina bazında herşeyi hazır.. ortak..
japon firma yetkilileri ile yaptığımız protokol uyarınca ..şartları yerine getirdim.. üretim lisansını,patentini alınca..iki ay içinde kurulup, deneme üretimine başlanacak..
teftiş günü belli değildi , yarın olmasını da beklemiyorduk.. o nedenle,acil gelmemiz gerekti.. yani bizi getirtmiş olman,gelecek için kendine de yatırımdı..

irem-- hayırlı olur umarım.. bilmeden faydam dokunmuş,hep işimiz rast gider inşallah....
yarın için mahmut beyle görüşeceğim ama bana ihtiyacın varsa,gelirim.. yada sen bana getir,misafirlerini... yahut buluşup.. yabancı misafirlerimizle ,onlara da tanıtım turu yaptıralım ..tanışma, yatırım amaçlı..
sam geliyormuş,maruf da belki emir caferle gelebiliriz dedi..  ne dersin..

bekir-- çok iyi olur.. ararım seni..
irem-- tamam babaa..
tuna--çetin--bekir-- hah hah hah..

irem-- müsadenizle.. nişana gidebilir miyim.. artık..
bekir-- güle güle.. allah tamamına erdirsin..
irem-- aminn.. sacide ablaya selamlar.. hoşçakalın...

******
tuna korna çalıp.. hareket etti..
aynada rujumu tazeleyip.. çeki düzen verdim kendime..
allahtan halelerin evi yakınmış da, beş dakika sonra.. bahçeye girdik.. ooo,muhteşem bir yermiş.. kalabalık ,yemekler yeniyor..canlı müzikle herkes eğleniyor.. kameraman ve fotoğrafçı iş başındaydı ama ali bey değildi..

yasinle figen gelmişler bile..abimler,orhan beyler lütfü abilerle oturuyorlar..
 ziya ve zuhal karşıladı bizi.. çok şık ikisi de..  öpüştük,tokalaştık..

zuhal-- hoşgeldiniz,buyrun..
masamıza doğru yürüyoruz..
ziya-- unuttunuz demiştim ama yasinle figeni görünce..
hayır işlediğinizi anladım.. irem gözün aydın..hala olmuşsun..

irem--sağol,ziya.. yasine de bir güzellik yapalım dedik.. teyzemleri görseydik,önce..
zuhal-- arkandalar..

döndüm sahiden arkamızdalarmış.. güler yüzlü,candan.. hoşgeldiniz yavrumm.. demeleri bile yetiyor insana.. ikisiyle de,sarıldık.. öpüştük..  karşılıklı gözünüz aydın dedik birbirimize..

ali-hale ve anne babası da geldiler.. tanıştık,tebrik ettik.. çok tatlı insanlarmış..
hale zaten çok güzeldi.. süper olmuş.. abimle de çok yakışmışlar birbirlerine..
ayak üstü biraz konuşup.. saadet teyzemleri,elif ablaları..
zuhalin halalarını.. anneannemi,babaanneyi de gördükten sonra ,masamıza geçtik..
cemil enişteyle,safiye halanın sevinçlerini hala unutamam..

************
menekşe-orhan çiftine hoşgeldiniz diyip..sarıldık..özlemişiz..
menekşenin de karnı belli olmuş.. çok da mutlulardı,maşallah..
lütfü abi, neşe abla.. ela, abim...herkesle merhabalaşıp.. oturduk artık..
konuşmalar,sohbet bol kahkaha..karnımda doyunca kendime geldim..
ufukla,sanemin oynamalarını  izledik..  öyle güzel,öyle tatlılardı ki..

hep beraber, ilk dansa kalktığımızda..

tuna-- aşkımm nihayet yanlız kalabildik..  söylemek istediklerim,içimde kaldı..
irem-- benim de.. ama sevindirdiklerimize değdi,değil mi..
tuna-- evet ..biz evimizde yine söyleyelim ama.. tamam mı..
irem-- tamam..
tuna-- sadun beyin selamı var.. köşkte giyinirken de ,derya aradı..
irem--as.. derya, ışık yanınca merak etmiştir..

tuna-- yok..  arabayı görünce,giyinmeye geldiğimi anlamış da..
biz gittiğimizde.. dışarıdaki telefon kutusunu, birkaç kişinin kontrol ettiğin söyledi.. el fenerleriyle, kutunun heryerine.. kaldırıma bakmışlar.. biz görünmüyorduk,balkonda karanlıktı birşey aradılar dedi.. kurtlar ,hiç havlamamış..ama adamlar poşulu,kepli ..şalvarlı olunca.. said dayanamamış
polisi arayıp,adını vermeden ihbarda bulunmuş.. anında ,iki ekip arabası gelmiş..kimlik istemişler..
ama kimlikleri görünce,esas duruşa geçmişler.. ve hepsi polis arabalarına binip gitmişler.. haberiniz olsun,bunu mutlaka irem hanıma anlatın ..bilsin dedi..

irem-- sağolsun,anladım..
tuna-- bana da anlat öyleyse..
irem-- bak,akşama kadar konuştum.. haber okudum.. şimdiye kadar da susmadım.. biraz dinleneyim tuna.. evde anlatırım..
tuna-- (gülümseyerek ) amaa merak ettimm..