Translate

15 Nisan 2013 Pazartesi

1709.bölüm..


tuna-- rica ederim,sor yasemin..

yasemin-- anar bekir beyi ve eşini davet etmek için iş yerini aramış..ama derdini anlatamamış.. ben geldiğimde de.. hep meşguldü telefon..
evinin telefonu varsa,alabilir miyim.. nişana bugün karar verdik,yarın yapacağız.. ama adamcağız ne bilsin.. son dakikada aradı diyebilir.. ikimizinde baba gibi sevdiği ,saydığı bir insan.. gönlünü kırmayalım dedik..  
ben çağırayım da.. eşiyle beraber,lütfedip gelirlerse başımızda taşırız..

ikimizde  bekir beye baktık.. elini ağzına kapatmış.. gözünden yaşlar akıyor..

tuna-- yasemin,bekir bey İstanbuldan yarın sabah dönecekmiş..
tüm sorumluluk bana ait,sizin adınıza ben çağıracağım.. anlaştık mı..

yasemin-- peki,anlaştık.. iyi geceler..
tuna--size de..

düğmeye basıp.. derinn bir nefes alarak.. bekir beyin evlerinin önünde durdurdu arabayı..

bende kağıt mendil uzattım arkaya..
bekir-- (aldı,yüzünü gözünü silerken ) offf of.. çetinn,yaşlanıyor muyum ne..
çetin-- yok canımm..

irem-- bekir ağa ağlamakta,gülmekte  güzel ve insanca duygular..
hem  ne mutlu sana... bak bir kızın,bir oğlun daha oldu..
benimde babam uzakta..  size baba diyebilir miyimm.. bir süreliğine..

bekir-- (gülümseyerek ) senin gibi kızım olsaydı keşke.. dersen mutlu olurum..
nasıl denk geldi ya.. yasemin mahvetti beni.. babası yok mu onun.

irem-- yok.. vefat etmiş,üniversiteye başladığında..  anneside,kızını yanlız bırakmamış.. buraya taşınmışlar.. yasemin okurken.. zekeriya,kaan,tamer.. turgut birbirlerine tutunup.. aile gibi olmuşlar.. turgutun da,babası yok.. tameri ,kaanı bilmiyorum.. bende samimiyetlerini bozmamak için.. hepsini bir araya topladım..
 vahide hanım,kızı,annesi.. yan dairede de yaseminle annesi oturuyorlar..
turgut, evi istemedi ama yine beraberler.. çok güzel anlaşıyorlar,maşallah..
derya da karşılarında oturuyordu.. onun hiç kimsesi yok.. anneler anne oldu..
bütün çeyizini beraber yaptılar.. aynı şey şimdi yasemine yapılıyor..üst kata da,iki elemanım gelecek.. çok iyi oldu orası..

bekir-- aman öyle olsunlar..helal olsun hepsine.. herkes zorluklarla okuyor.. bizimkilerde para saçıp,dönem uzatmak için.. ders bırakıyorlar..
babam gibi gaddar olmak lazımmış.. ama bilemedik..
neyse, sizi alıkoyduk.. sağolun..
çetin,anarı yardımcın yaptım.. yetiştir onu..sen İstanbulda,o burada.. işlerin koordinasyonunu yapsın..

çetin-- emredersiniz..


indik hepimiz.. tokalaşıp.. vedalaştık.. biz tekrar arabaya bindiğimizde..
irem-- bekir babaa..
bekir--çetin--tuna-- hah hah hah..