Translate

15 Nisan 2013 Pazartesi

1708.bölüm..


yeşil yanınca..hareket edildi..

tuna-- tanımadı mı sahiden..
irem-- evet.. beyefendi size eşlik edebilir miyim dedim..
hayırr,başkasını bekliyorum dedi bana..

bekir-- çook dua aldınız, çok..
irem-- sizde bankayı almışsınız,hayırlı olsun.. akif beyin,figenin yeri değişmiş..
sevapları asıl siz aldınız,bekir bey..

bekir--(içini çekerek ) sağol,onu ancak allah bilir..
şu hayatta,istediğim tek birşey var.. ama olmuyor.. demek ki,daha çok çalışmam lazım..
irem-- umut kesilmez,bekir ağa.. bir bakarsın,oluvermiş..
bekir-- ahhh ah.. inşallah.. bu başkan,mustafaların binasını alan değil miydi..

tuna-- evet o.. yarın teftişe gider, büyük ihtimalle..
irem-- gidecekmiş ,beni de çağırdı ama işim var.. akşam görüşürüz dedim..
anar nişana davet etmiş.. onu,sam i..marufu..

bekir-- yasemin hanım,evlenince gidecek mi..
irem-- hayır.. biz oğlan alıyoruz.. anar burada iş bulacak..
İstanbulda elekronik cihazlar satan bir firma.. Mersine şube açacakmış..
onunla görüştü.. sonuç belli olsun da.. bizde bakacağız artık..

bekir-- ne mühendisiydi o..
irem-- bilgisayar mühendisi..  çok çalışkan..
genç yaşta fabrika müdürü olmuş.. işinden,imkanlarından memnun..
rahat ve seviliyordu ama biz bastırdık.. ben yasemini göndermem dedim.. o da,iş görüşmesi için geldi.. bir hafta izin almış..
bu arada nişanı yapalım bari demiş,sabah öğrendik.. yarın nişanlanıyorlar..
 (arkaya dönüp.. yanında oturan beyefendiye bakarak)
çok özür dilerim,beyefendi.. dalgınlığımızı hoşgörün lütfen,sizinle tanışmadık biz..  ben irem kara.. eşim,tuna kara..

-- (gülerek ) önemli değil.. memnun oldum efendim..gıyabınızda tanıyorum.. bende çetin tuğlu.. bekir beyin,mali işler danışmanı.. aynı zamanda tüm işlerinin
 koordinatörüyüm..
memnun olduk dedik bizde..

bekir-- anar bizi de davet etmiş mi,biliyor musun..
irem-- bilmiyorum ama etmiştir.. mutlaka..

telefon çaldı o sırada.. tuna da,alışkanlıkla eline almamak için.. tuşa bastı.. herkesin duyacağını düşünemedi.. herhalde.. o andan sonra,bende ahizeyi alamadım..

tuna-- alo,buyrun..

yasemin-- tuna bey,merhaba.. ben rahatsız ediyorum ama birşey soracaktım.. anar illa ara dedi..

tuna-- rica ederim,sor yasemin..