Translate

15 Nisan 2013 Pazartesi

1707.bölüm..


bekir-- merhabalar efendim,ben anlatayım.. çatıya indik.. tuna  ve iremin sayesinde.. (saygıyla biraz eğildi) çok teşekkür ediyorum..helikopter hiç aklıma gelmemişti,doğrusu..  neredeyse gelemiyorduk..

tuna-- rica ederiz,bekir bey.. biz de teşekkür ederiz.. siz evinize.. yasinle figen de,birbirine kavuştu..

bekir beyler için.. dört minibüs geldi... valizler konuluyor falan..
güzide-- desenize,irem hanım komisyonu hak etti..
bekir-- bende bir eksik var diyordum..

kahkahayla güldüler..

bekir-- canı sağolsun,ona çalışıyoruz zaten.. sizler nereye gidiyorsunuz
araba mı lazım..

mahmut-- tuna beyler,nişana gidiyorlar..
bizler de..  bbc nin başkanı,mr.smithin  gelmesi onuruna yemeğe gidiyoruz..
özcan bey.. taksiyle gidelim de,rahat edelim dedi.. taksi bekliyoruz
yani..

tuna-- nereye gidiyorsanız,önce sizi bırakalım.. mahmut bey..
bekir--dur tuna.. bekletmeyelim sizleri  minibüsler emrinizdedir..  buyrun.. lütfen..

teşekkür ederek.. binmeye başladılar..
bekir bey.. yanındaki adama minibüsler bekleyip.. geri de getirsinler.. sabah valizinizi alırsınız dedi ..

yasinle figende geldiler yanımıza nihayet.. ikisinin de yüzü gülüyor..
figenin minicik göbeği olmuş.. ama beyaz pantolon,beyaz ipekli gömlek
takıları,makyajıyla süper görünüyor..  içtenlikle sarılıp,tebrik ettim.. o da tunaya teşekkür etti..


yasin--bekir bey, teşekkür ederiz.. bizde sizi bırakalım,diyorum..

bekir-- e bırakın hadi ama bilmeni isterim ki..
karını bildik tanıdık vs. diye işe almadım..
kaç zamandır banka çalışanlarının.. performans raporlarını inceliyordu arkadaşlar .. benim haberim bile yoktu,figen hanıma teklif gittiğinden..
kabul edenlerin de hepsi onaylanmadı,seçildi..
yani, o işinde çok başarılı olduğu ve gelecek vaadettiği  için.. burada..

figen-- sağolun bekir bey..
bekir-- sizde sağolun..

yasinler üç kişiyi.. biz bekir ağayla,bir beyi alıp..hareket ettik..
iki kişinin evi yakınmış,yürüyerek gittiler..

kırmızı ışıkta yanyana durunca

irem-- yasinn..,yeri biliyorsun değil mi.. 
yasin-- biliyorum tabi.. 
irem-- sesimi tanımayıp,aklım başımda değil demiştin..
figeni gördün.. tamamen firar etmiştir diye sordum yasin.. 

yasin--figen--tuna--bekir--hah hah hah..