Translate

15 Nisan 2013 Pazartesi

1706.bölüm..



yasin-- .......... bu konuda şaka yapılır mı ,irem..  zaten serseme döndüm..
uğraşma benimle..

irem-- şaka değilse,istediğimi yapacaksın.. söz ver..
yasin-- söz.. canın sağolsun,yaparım.. ne istiyorsun..

irem-- hah hah hah.. öyle değil.. villada oturmanızı isteyecektim..
yasin-- irem,nedenimi  anlattım ya.. kira vermezsem rahat etmeyeceğim..
villaya vereceğime,normal bir daire kiralarım.. değil mi..
irem-- allahım sabır ver bana..
tuna-- iremm,ne oldu..

tuna ve batu bey birlikte gelmişler yanımıza..

irem-- (döndüm,nasıl da yakışıklı olmuş.. nefesim kesildi ) yok birşey..
hoşgeldin..
tuna-- hoşbuldum..
yasin kalktı,tokalaştılar.. batu beyle de..

yasin-- buyrun lütfen..
batu-- sağolun da..  mr.smith gelince.. proğram değişti.. ben nöbetçi olarak kalıyorum..  özcan bey herkesi yemeğe götürüyor... aşağıya inmem lazım..
yasin-- kolay gelsin size..

selam verip gitti.. tuna da yanıma oturup..
tuna-- anlattın mı..
irem-- biraz ama bana inanmadı..

yasin-- nedenim var,irem..
figenle bir saat önce konuştum.. yemek yedik,annemin dizinde yatıyorum dedi bana.. sen geliyor diyorsun,nasıl inanayım ki..

tuna-- seninle konuşmuş,hemen sonra da..ben aramışım yasin..
tebrik edip..şu anda,nerede kimin yanında olmak isterdin figen dedim.
tuna bu nasıl soru. tabi ki, yasinin yanında dedi..
bende; tahmin etmiştim.. hadi giyin,çantanı al.. bekir bey ve ekibi
seni almaya geliyorlar.. beş dakikan var dedim.. telefonu bırakıp,giyinmeye  gitmiş.. annen söyledi..

yasin--irem-- hah hah hah..

tuna-- hatta firuze teyze ve halamla konuşurken.. figeni yolcu ettiler,bende duydum.. inandın mı şimdi..
yasin-- ne diyeceğimi bilmiyorum..
tuna-- anlaşıldı,görmeden ikna olmayacaksın.. (dinledi helikopter sesini )
hadi gidelim ,geldiler..

*****

otelin önünde.. özcan bey.. güzide hanım,mahmut bey.. mr.smith..
abdullah bey.. ercan bey.. ve tanımadığım birçok kişi bekliyorlardı..
duraktan taksi istemişler, gelecekmiş.. selamlaşıp,tokalaşırken..

mr.smith "bu gecede çok başarılıydınız.. özcan bey ve abdullah beyin inisiyatifleri ile verdikleri imkanı değerlendireceğiniz ve başka prim istemediğiniz geldi kulağıma..yani sizi unuttuğumu sanmanızı istemem.. "dedi..
gülerek  "doğru duymuşsunuz, mr.smith .. imkan sundular,kendimi geliştirmek adına kabul ettim bende "dedim..

diğerleriyle de, birkaç kelime edince.. biraz zaman geçti tabi..

yasin-- ben bekleyemiyeceğim.. tuna..
mahmut-- telaşınız neden yasin bey.. kimi bekliyorsunuz..
yasin-- eşimi..
özcan-- oo.. nereye gelecekti ki..

irem-- buraya (otelin kapısından çıkan,figeni görünce..)  yasinn,geldi..

ikisinin birbirine koşup, sarılması.. görülmeye değerdi..
bekir beyler yanlarından geçerken.. hiç görmediler bile..
valizlerini çekerek geldiler yanımıza.. tokalaştık..

özcan-- oteldeler miydi..
irem-- yok,İstanbuldan geldiler..
özcan-- anlamadım..