Translate

11 Nisan 2013 Perşembe

1704.bölüm..


tuna-- ne anlatayım ki.. bir kardeşe olan,özlemi ihtiyacı ..bugün sayesinde
anladım.. onun sevincini hissedip, paylaştım.. ama  abimlerle olanlardan farklıydı,anlıyormusun.. hani bakışlarımız konuştu derler ya.. etkilendim ,bana ne oldu bilmiyorum..

irem-- (içimi çekerek ) ben biliyorum.. abilerinden farklı olması da normal.. onlara kırgındın.. çünkü..
yasini kardeş gibi görüp.. o çıkarsız sevgiyi hissetmişsin.. aynı nuriyle benim olduğu gibi.. onun sevincini-belki daha fazlasını- yaşıyorum şu anda..
ama giderse.. bizde farklı olacağız..

tuna-- anlamadım.. bu ne demek..
irem-- (anlattım )dayım teklifini yineledi.. vahide hanım,uçak emrinize amade dedi.. ama gitmeyeceğim dedim..

tuna-- yaa.. halbuki ben istersin diye düşünmüştüm..
irem--(radyo binasının önünde park ettim.. tunaya dönerek.. yanağına koydum elimi )canımm.. tesadüfen o sürprizini de öğrendim.. allah razı olsun.. gitmiş kadar oldum.. bu gelişmeler olduğundan dolayı.. sadun beyi arayıp,helikopteri iptal ettim..

tuna-- nee.. ah iremim,ah.. yasinde gelecekti.. ben şimdi ona ne diyeceğim..
heveslendirdim,üstelik..
irem-- hiç aklıma gelmedi inan.. ama çareler tükenmezmiş.. figeni getirtiriz..bir sorayım,önce..  (ahizeyi alıp,tuşlara bastım )

ayça-- alo,buyrun..
irem-- ayça hanım,merhaba.. ben irem.. geç saat rahatsız ediyorum ama..
birşey soracaktım..
ayça--merhaba irem hanım.. estafurullah buyrun.. biz çalışıyoruz daha..

irem-- hayırdır,yardımım olur mu.. bekir bey yok ,malum..
ayça-- evet ama yarın sabaha burada olması gerekti..
acil, uçak bileti bulmaya çalışıyorum.. aklımı kaçıracağım neredeyse.
ama yok.. otelde benden haber bekliyorlar.. nasıl bildireceğim konusunda fikir verirseniz sevinirim..

irem-- hımm,kaç kişiler..
ayça-- yedi kişiler..
irem-- otelin numarasını alayım sizden.. belki  yardımcı olabilirim.. size tekrar döneceğim..
ayça-- peki,çok sevinirim..

söyledim,tuna da yazdı... kapatınca.. ayçanın da numarasını yazdım..

irem--hadi beceriklim,buyur.. ben gidiyorum..
tuna-- kim kimin hatırına gelecek,anlamadım ama.. deneyelim bakalım..
bir saat sonra görüşürüz,dikkatli ol..
irem-- tamam..by..