Translate

11 Nisan 2013 Perşembe

1703.bölüm..


turgut-- yaseminnn..

irem--dur turgut.. yasemin, yaptığın içine oturmuş demek ki.. anarı haklı bulmuyorum da.. son dediğin de ,olacak iş değil..
ömür boyu ödeştik mi,diyeceksiniz.. korkutmak istiyorsan,zararsız birşey bul..
mesela  tunayla beş dakika yanlız kalsa.. kuzu gibi olur..

bir kahkaha daha yükseldi.. yaseminde gülüyor..

irem-- hii, gecikiyorum.. vahide hanım.. gözünün önünden ayırma yasemini.. ne olur, ne olmaz.. siz de,hazırlanın.. ilter beye anahtarı vermeyi unutma..
şule hanım arkadaşlarınızı siz eve bırakın, araba sizde kalsın .. yarın taşınmanız için vahide hanım yardımcı olur.. numarayı alın..taşıyıcılar,güvenilirlerdir..
şule-- tamam..

********


elbisemi alıp,yukarı çıktım.. on dakikada giyinip,takılarımı taktım..
parfümümü sıkıp.. gece çantama,gerekenleri aldım.. diğer çantamı,elbiselerimi
yerleştirdim büyük çantaya..

tunanın kıyafetini kılıfından çıkarıp astım.. kemer,kravat ayakkabıyı da
dolabın içine koydum.. anahtarımı alıp,asansörle indim..
 evin önüne kadar götürmelerini isterim diye düşünürken.. salonda tuna,said ve rekini  gördüm.. ayakta konuştuklarına göre..  hanımları bekliyorlar..
 demek ki.. tunam ondan gelememiş..

dönmeden,onlara da belli etmeden.. kokumu içine çekti..
sonra çevirdi başını.. gülümsemesini,bakışını.. tarife imkan yok..  bendeki etkisini siz tahmin edin artık..

irem-- (gözlerimi kaçırıp) hoşgeldiniz.. said,rekin.. hayatım..

tokalaştık,hoşbulduk dediler.. ayaküstü,nasılsınız muhabbeti yapılırken..
vahide hanımla,derya geldiler..

vahide-- çok yakışmış,irem hanım..
derya-- evet,saç makyaj.. kıyafet.. müthiş olmuş..
irem-- teşekkür ederim hanımlar.. yarın akşam görüşürüz inşallah..

görüşürüz dediler.. onları yolcu ettik.. saidle derya,yolun karşısına geçtiler..
vahide hanımlarda arabaya bindiler..

irem-- aşkım,ben gideyim.. sen hazırlan,benim arabamla gel olur mu..
tuna-- (saatine baktı ) hımm.. arabaya otur,geliyorum..

*********

iki dakikada köşkü kapatıp.. kapıları kilitledi.. arabaya oturunca, hareket ettim..

irem-- geri gelme diye demiştim,yorgun görünüyorsun..
tuna-- evet yoruldum ama afetim,seni yanlız nasıl gönderseydim ki..

irem-- (gülümsedim )ben gitmeyecektim, kuaför için sağol.
dış görünüşüme herkes bakabilir de.. afetliğim yanlız sanadır,kocacığım..
altınları çıkarıp,gidebilirdim yani.. neyse.. yasini anlat..