Translate

11 Nisan 2013 Perşembe

1702.bölüm..


tepsiyi elime alıp,kalktım..
irem-- deryaa.. marufla zübeydenin, yarın nişana gelme ihtimalleri varmış..
kesin olmadığı için söyleme dediler ama..haberin olsun.. saidle sana
selamları var..

derya-- as.. anladım..

irem-- saat altı olmuş.. ben giyineyim.. yayına gitmeden,teyzeme uğrayabilseydim keşke..

melis-- ne yayını irem hanım..
irem-- radyo yayını..haftada üç gün.. bbc nin hazırladığı, canlı ingilizce haberleri
 okuyorum melis hanım..

melis-- müthiş olmalı.. ama nasıl yetiştiğinizi anlamadım .. bana diyordunuz..
siz benden de hiper aktifmişsiniz..

irem-- hah hah hah.. yok,ben aktifim sadece.. hasbelkader ittiler beni..  öyle de güvendiler ki,söz verdiğim için geri de çekilemiyorum.
hırslıyım,yarım bırakmak zorunda kaldığım..okulumu da tamamlayacağım,allah izin verirse.. hepsi bir arada nasıl yürüyecek bilmiyorum ama başaracağım..

melis--bravo,doğrusu..
şule-- bence de.. biz siparişleri aldık.. ilker bey de,fabrikaya bildirdi..
yasemin hanım gecikti,başka yapılması gereken birşey var mıydı onu soracaktım..

irem-- yok,tamam.. turgut,yaseminin evini ara.. çaktırma ama..merak etmesinler..
anar yola barikat kurup,kızı yakalamış olabilir..

güldüler.. bende elimdekini mutfağa götürdüm.. songül patlıcan oyuyordu..
sağol diyip,yıkayıverdim..

salona geldiğimde yasemin de gelmişti.. yerine oturdu ama biraz sinirli gibi..
irem-- ne oldu.. neyin var..
yasemin-- ufff.. yok birşey.. anar yolumu kesti..

irem--turgut--şule--melis--bedri--ilter--derya--vahide--hah hah hah..

yasemin-- gülmeyin lütfen... yolda mı bekliyormuş anlamadım ki.. dönerken..
arabanın önüne atladı.. nasıl fren yaptıysam.. çarpmadan durabildim..
 elim ayağım titredi.. kalakaldım arabanın içinde.. o hiç birşey olmamış gibi.. geldii,kapımı açtı.. arabayı iterek,kaldırıma yanaştırdı.. kontağı kapatıp,
"ödeştik yasemin hanım "dedi.. 
eve girdik,su içirdi bana.. büyükler neşeyle.. börek,poaça yaparlarken..  
şaka gibi,barbara da..  çarşafları ütülüyordu.. 
anar da, o da.. nişan için.. kıyafet almışlar,onları gösterdiler.. 
dünyanın çeşitli yerlerinden,barbaranın..onun arkadaşları gelecekmiş.. haber vermişler..hevesle anlattılar.. 

ben şokta olduğumdan, hiç birşey diyemedim.. 
yarın öğlen.. "nişandan vazgeçtim,ödeşme öyle değil böyle olur anar bey" demek istiyorum.. 

turgut-- yaseminnn..