Translate

11 Nisan 2013 Perşembe

1701.bölüm..


telefonu açıp..

irem-- merhaba maruf,nasılsın..
maruf-- sağol,iyiyim.. sen nasılsın..
irem-- çok şükür.. zübeyde,çocuklar da iyi mi..

maruf-- herkes iyi.. biz uğrayacaktık ama.. bazı nedenlerden gelemedik.. zübeyde yanımda şimdi.. konuşmak istedi.. vereceğim de.. önce iki şey sormak istiyorum.. bir;  benzinliğin fiyatı ne.. iki;araç bayiliğini sen veriyormuşsun..
 cafer talip.. sormamı istedi,ne dersin..

irem-- cevap veriyorum.. bir; henüz araştırma fırsatım olmadı.. bir talip daha var..
haber veririm,sana..
iki; olabilir ,emir cafer yarın arasın beni.. yada onbeş gün sonra konuşuruz..
pazar gecesi gidiyoruz,çünkü..

maruf-- nereye.. tatileyse,Dubaiye gelsenize.. yüz yüze görüştürürdüm sizi.. Katar a da,gidebilirdik..

irem-- isterdik de,İstanbula gideceğiz.. bülentin bebekleri olacak..
çiğdemin de nikahı var.. üç gün kendimize ayırabilirsek..tatil yapacağız
maruf.. iş konuşmamak konusunda,kararlıyım.. çok görme bana..

maruf-- anladım.. tuna,derya,said nasıllar..
irem--  sabah kahvaltıda gördüm saidi.. gayet iyiler.. tuna da,okulda.. hazırlık toplantıları yapıyorlar..

maruf--yarın ,anarın nişanı varmış .. davet etti.. belki geliriz.. caferi getirsem, ayıp olur mu..
irem-- buyrun,bekleriz.. olmaz herhalde..
maruf-- kesin değil ya.. deryaya söyleme..gelirsek, sürpriz olur..
irem-- tamam..

zübeydeye verdi.. özlemle konuştuk.. bir ara maruf dışarı çıkmış..
zübeyde çok mutluyum diyince, ben öyle çok sevindim ki..

irem-- gelin öyleyse.. seni görmek istiyorum..
zübeyde-- işler karışık ve yoğun..çok önemli toplantısı varmış..
erken biterse gelebiliriz belki.. öptüm seni.. deryaya saite ve eşine
selam söyle.. kocacığımla eve gideceğiz şimdi..

irem-- hah hah hah.. seni seviyorum zübeyde.. söylerim.. öptümm..
hıı,dur.. bütün çocukları öp benim yerime... ama adeni öperken abartma..

zübeyde--hah hah hah.. bende seni seviyorum.. hoşçakal..

kapattım..