Translate

7 Nisan 2013 Pazar

1699.bölüm..


on beş dakika sonra..

sabah evden getirdiğim kot pantolon ve gömleğimi giydim..banyoda..
dişimi fırçaladım.. saçıma havluyu sararken.. kapı tıklatıldı.. açtım..

irem-- derya, ne oldu..
derya-- (gülerek ) sıhatler olsun.. kuaför ,manikürcü ve makyöz geldi.. tuna bey
göndermiş.. siz mi gelirsiniz,onlar mı gelsinler..

irem-- (güldüm )sağol..  düşünceli kocacığım.. halimi,nasıl da biliyor..
ben gitmeyecektim.. boş odaya al,ayakkabımı giyip geliyorum..

derya-- tamam.. aramızda kalmak şartı ile son birşey söylemem lazım..
irem-- söyle..
derya-- tuna bey sizi çok seviyor..
irem-- hah hah hah.. kuaför gönderdi diye mi ,emin oldun..

irem-- hayır.. sadun bey arayıp,helikopterin hazır olduğunu..
yayın bittiğinde,sizi otelin çatısından alıp.. ,İstanbula götüreceğini söyledi..
tuna beye ulaşamamış da..

irem-- (gözümden akan yaşı, elimle sildim.. içimi çekerek ) sürpriz
dediği buymuş demek.. abimi görmem için.. beni İstanbula götürecek..
ah tunam ah.. melek misin bilmem ki..
bir telefon etmem lazım.. bir çay ikram edin.. geliyorum birazdan.. sağol derya..

derya--sizde sağolun..

*********

ayakkabımı giyip.. telefonla konuştuktan sonra..
cebimde vereceğim para.. omuzumda, kuru havlu..elimde kılıflı askısıyla elbisem ,
asansörle aşağıya indim..

 abdullahın sesi,boş odadan geliyordu.. turguta masayı,buraya koy diyor..
girdim odaya..

irem-- hoşgeldiniz abdullah.. sağol turgut..
turgut-- rica ederim..
abdullah-- hoşbulduk.. otur bakalım.. kocan sürpriz yapıyor,daha niye ağladın ki sen..

irem--( askıyı kapının üstüne asıp,oturdum..  manikürcü..hemen bir elimi suya soktu.. diğerini kaptı.. törpülüyor.. )
sorma da tekrar başlamayayım.. yiğenim doğmuş,ona çok sevindim..
 sürprizden haberim yoktu..
abdullah-- (saçımı tararken..) ay öyle mii.. analı babalı büyüsün..
darısı size olsun,senin bebeğinin haberini de duymayı nasip etsin allah..

(içimden amin derken.. gülümsedim sadece.. olmayacağını,bilmiyor mu acaba.. )

abdullah-- nereye gideceğini,yakınlığını söyle.. elbisen bu mu..

irem-- evet,aç bak.. zuhalin abisinin nişanı var.. evde olacakmış.. ama mekan
büyük,bahçeliymiş.. yemekli yüz  kişi çağırmışlar,düşün işte..

abdullah-- (elbiseye bakıp,fermuarı kapattı.. makyöze anlattı istediğini.. fönü çalıştırmadan) bana mı bırakırsın..
irem-- bıraktım da.. topuz olmasın.. olursa da sıkı olmasın.. on toka takma hakkın var..
abdullah-- tamamm.. takı,altın mı..

irem-- evet..

*************


manikür ,pedikür bitti.. kırmızı ojeli  takma tırnaklarım,gözüme yine garip görünüyor.. makyajım tamamlanmak üzere..ama başımı kıpırdatamadığımdan.. boynum ağrıdı..

irem-- molaa .. boynum ağrıdı.. bırak abdullah..
abdullah-- bizim koltuklardan alsana.. lazım oluyor bak..
irem-- (boynumu hareket ettirirken) iyi fikir..nerede satılıyor.