Translate

7 Nisan 2013 Pazar

1698.bölüm..



irem-- yasemin anar ile konuştun mu.. haber bekliyordun ya..

yasemin-- (gülerek ) evet,şimdi aradı.. yarın akşam nişanımız varmış..
otelin balo salonunu kiralamış,haber verdi.. hepinizi davet etti..

melis-- mış dediğinize göre.. sizi de davet etti herhalde..

kahkahayla güldük..

irem-- iş ne oldu.
yasemin-- dönmemişler henüz..
irem-- haber alınca,söyle .. iş bulalım da.. kalmanız garanti olsun..

yasemin-- tamam..  giderken ne söylediyseniz..
"irem hanımı ,uzun zamandır  tanıyorum..
ama bu kadar iğneleyici konuştuğunu , hiç duymamıştım" dedi..

irem-- (güldüm ) tuna ,kardeşi,elizabeth,philip.. mahmut bey ve
güzide hanım olmasa lafı duyacaktı asıl..
 iş umurumda olmaz ama arada sen varsın.. iğnelemekle yetindim.. bu seferlik.. bir daha olmaz umarım..

turgut--(çalan telefonu açtı) bahadır holding buyrun..................
gözünüz aydın,nuri bey..  allah analı babalı büyütsün.. ......................
amin,sağolun... (bana baktı.. yukarıya bağla diye işaret edip,
koşarak çıktım yukarıya.. )

 irem-- (yerime oturup,çalan telefonu açtım..) abimmmm..
nuri-- bacımm.. allahına kurban.. hala oldun,halaa..

gerisini tahmin edersiniz nasılsa.. ben ağladım.. o ağladı..
hastanedelermiş teyzemler,annemler.. şaziyenin ailesi..
 hepsiyle,konuştuk.. ağlaştık..  şaziyeye de gözün aydın dedim..
biraz sevinçli,biraz buruk.. ama nuri gidiyor diyince..  nuriyi istedim..

nuri-- canımın içi.. alper kucağımda,konuş da sesini duysun bari..

irem-- nurii,kendi kulağına tut.... gitme.. oğlunu feda etme..
kızın günahı ne..  peşine düşen sendin.. şikayet etmeye hakkın yok..
iyi yada kötü o senin karın.. çocuğunuzu beraber büyütün..
eksiği varsa,sen tamamla.. karın birşey bilmiyorsa,ona yatırım yap..
kurslar var.. sevgi göster destekle,gitsin.. beraber gidin,zaman geçirin..
oğlun her şartta büyür ama vebal alırsın.. günah değil mi o çocuğa..
senin bencilliğinin faturasını niye oğlun ömür boyu ödesin..
annesinin kopyası olması kaçınılmaz,istediğin bu mu..
sen nasıl bırakıp gideceksin.. o melek gibi yavruyu.. baba oldun,baba.. sorumluluğunu da al..
ekonomik sıkıntın varsa ,desteklerim seni.. istediğin şehirde..istediğin
 konuda,iş de bulurum..
serbest çalışmak istiyorsan, mağaza  da açarım.. emrin olur..
kendi vatanında aç mı ,kaldın da.. hepimizi geride bırakıp,gurbete gidiyorsun.. değmez nuri..
inan ki,oğlunu kucağına alabilmen bile dünyaya bedel.. kıymetini bil..

beni seviyorsan.. küçücük bir hatırım varsa,gitme.. rica ediyorum..
gidersen de.. bir daha beni arama..
tekrar gözün aydın.. öpüyorum seni.. hoşçakal..

kapattım..

saat beş olmuş.. masanın üstünde biriken mendilleri,çöpe atıp..
 bir sigara yaktım.. gözlerim yanıyor,ağladığım için..
kuaföre de gitmek istemiyorum..
bir banyo yapıp,saçımı kendim topuz yapayım bari.. monitörü açıp.. aşağıda yabancı birisi var mı diye
baktım.. kimse yoktu.. vahide hanımı arayıp,banyoya gireceğimi söyledim..